Mun vartalo (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pulla

Vieras
Musta tuntuu että en oo tällä hetkellä tyytyväinen mihinkään kohtaan mun vartalosta . 19. viikko menossa ja perseessä on raskausarpia ja tuntuu että oon hirvee läskinorsu. Ja välillä tuntuu että mun mahakin on vaan läskin näkönen ,vaikka se kyllä tuntuu aika selvästi raskausmahalta eikä miltään löllöltä.
Ennen raskautta mulla oli suht hoikka maha, sellanen että istuessa kyllä tuli mahamakkaraa mutta muuten sellanen ihan ok et ei nyt HIRVEEN paljoo ois tarvinu saada pois. Ja aika paljon urheilin että kädetkään ei ollu mitkään tämmöset.

-Mutta vinkkejä miten voi esim käsiä treenata niin että saa NÄKYVIÄ tuloksia? Entäs jalkoja?
-Ja mitä mieltä ootte mun vartalosta tän kuvan perusteella (joo tiedän huono kuva kun ei näy jalat jne mutta en nyt just voi ottaa uutta eikä oo parempaa jne).

http://www.aijaa.com/v.php?i=6384582.jpg

Varmaan tasottuu kroppas muodot kun tulee lisää mahaa! :)
Et näytä yhtään norsulta, nyt vähän rentoudut siellä!
Mullakin oli ongelmia tottua uuteen ulkomuotoon, nyt en edes välillä huomaa mahaa ja vähän suurentuneita reisiäni.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Taas näitä joilla on niin huono itsetunto, että pitää täällä kalastella kehuja omasta kropastaan.

Joo en todellakaan kalastele mitään kehuja.
Pyysin vaan vinkkejä treenaamiseen ja mielipiteitä mun vartalostani. En mitään että "piristäkää nyt päivääni kehumalla vähän".

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Paljon on paino noussut?

niin ja mun paino on noussut jo melkeen 6kg vaikka oon syönyt suht normaalisti, liikunta vaan on jäänyt vähemmälle kun jouduin lopettaa sen lajin jota harrastin. Ja alussa tuli syötyä aika paljon herkkuja kun lopetin polttamisen.
Siksikin haluun tietää mielipiteitä kun mua niin ahdistaa itteäni ainakin mun paino, että haluun tietää vaan että miten saan treenattua esim . käsiä ja jalkoja että tulisivat kiinteemmiksi ja pysyisivät edes jotenki kunnossa.

Ihan tavallinen vartalo. Siis tuikitavallinen...mikä siinä nyt niin kismittää?
Lihasta sulla ei näytä sen kummemmin olevan, lihastreenaamsieen saa parhaat vinkit salilta jos vielä raskaanakin olet. Ite kävin stepissä vielä rv 33 joten ehdit hyvin kuntoileenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja iiris-77:
Ihan tavallinen vartalo. Siis tuikitavallinen...mikä siinä nyt niin kismittää?
Lihasta sulla ei näytä sen kummemmin olevan, lihastreenaamsieen saa parhaat vinkit salilta jos vielä raskaanakin olet. Ite kävin stepissä vielä rv 33 joten ehdit hyvin kuntoileenkin.

mua vaan tympiii kaikki salilla huhkimiset jossain laitteissa jne... Niin oiskohan jotain hyviä tunteja tms jotka sopis just käsille ja jaloille?

Joillain tunneilla tehdään lihastreeniäkin. Se riippuu ihan salista ja ohjelmista. Ohjelmia on satoja erilaisia joten vaikea sanoa mikä sun salillasi voisi olla. Kysy sieltä. Les Millsin body pump on aika hyvää lihastreeniä mutta sekin on huhkimista painoilla et jos sua tympii huhkiminen niin kandee mennä kaivaan vaiks takapihalle kuoppaa niin kasvaa lihakset...

Alkuperäinen kirjoittaja iiris-77:
Joillain tunneilla tehdään lihastreeniäkin. Se riippuu ihan salista ja ohjelmista. Ohjelmia on satoja erilaisia joten vaikea sanoa mikä sun salillasi voisi olla. Kysy sieltä. Les Millsin body pump on aika hyvää lihastreeniä mutta sekin on huhkimista painoilla et jos sua tympii huhkiminen niin kandee mennä kaivaan vaiks takapihalle kuoppaa niin kasvaa lihakset...

No mä ennen harrastin judoa noin 10 vuotta ja tuun harrastamaan vielä sitten raskauden jälkeenkin sen mukaan kuinka kerkee... Jotain pitäs keksiä josta ois sitte siinä lajissa hyötyä.
Suht hyvin mulla on lihasta/voimaa käsivarsissa ainakin ollut yms mutta läskiä on kyllä siinä päällä ihan riittävästi. Ja eiköhän noi lihaksetkin rupee surkastumaan jso ei niillä mitään tee...

No kyllä se lihas on 10 vuodessa jo surkastunut jos et oo mitään harrastanut... Jos sulla olis suht paljon lihaksia käsissä, ne olis paljon paljon paksummat. Et jos rupeet käsilihaksia treenaan niin varaudu että ympärysmitta kasvaa oikeasti.

Yhteistyössä