Mun unessa oli iso rupikonna.

Sammakko: Sammakoita pidetään nykyisen unitieteen hyvän onnen enteinä ja niiden sanotaan symbolisoivan arvonnousua työasioissa ja menestystä yksityiselämässä, Viktoriaaniset tutkijat olivat kuitenkin sitä mieltä, että unet soisilla mailla olevista sammakoista ennustivat unennäkijälle vaikeita ongelmia. sammakon kiinniottaminen unessa kertoi unennäkijän huolimattomuudesta terveydellisistä asioissa. Nykyasiantuntiat uskovat samakoiden merkitsevän hyviä ystäviä ja heihin liittyvää henkilökohtaista tyytyväisyyttä. Amerikassa uskotaan härkäsammakosta unta näkevän henkilön menevän rikkaisiin naimisiin ja vedessä uivat sammakot kertovat tulevasta rahalahjasta. Myös ranskalaiset ovat antaneet sammakolle hyvän unitieteen: sammakon syöminen unessa merkitsee unennäkijän rikastumista

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Ohoh. Näin unta poikavauvasta samana yönä. Siitä tuli vähän kurja fiilis, kun on tuota sekundääristä ollut viimeiseiset 4 vuotta.
Nuijapäästä tulossa sammakkomies? ;)

sammakoita myös
Hei apua o.o Mä näin viimeyönä myös unta tosi isosta rupisammakosta ja myös samana yönä unta että mulle oli syntynyt poikalapsi. Karmiva yhtäläisyys aloittajan uneen !

Yhteistyössä