Mun ukon salainen harrastus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ex-chatgirl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ex-chatgirl

Vieras
Mun ukolla on salainen harrastus. Tosin se on mulle selvinnuyt jo jokin aika sitten, mutta vasta viime aikoina olen tajunnut, kuinka paljon se tekee sitä. Se pyörii deittipalstoilla ja keskustelupalstoilla naisena! Joo nyt joku luulee että tää on provo, mutta kun ei ole.

Joku vois sanoo, että anna olla, mee ite nettiin miehenä. No arvakkaapas mitä. Kerran kauan sitten menin Chat Cityyn miehenä, eikä jutun juurta tullut mistään. Sitten kun normaalisti oli naisena siellä, ehdotuksia sateli. Tietysti suurin osa oli jotain "Haluukko melaa perseeseen"-avauksia, mutta ihan asiallistakin meininkiä oli paljon.

Onkohan tuo mun mies jotenkin outo vai onko sitten vaan niin tylsistynyt. Mitäs mieltä?

Itte ainakin esiinnyin usein naisena kun joskus vielä tuli jossain anonyymeillä palstoilla chätättyä. Naisena oli helppo löytää nettiseksikumppani. Kyllähän sitä tuli runkattua ja kirjoiteltua tuhmia, kivaa se oli. Miehenä nettiseksin (tai oikeen seksin) löytäminen oli vaikeempaa, tosin kyllä sekin joskus onnistui. Tosin eipä sitä tiedä oliko siellä toisella puolella naisena esiintyvä mies :) No joskus päästiin ihan oikeessakin maailmassa asiaan:)

Yhteistyössä