Mun tyttöystävällä on pienet tissit,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tykkään pienistä tisuista, tyttöystäväkin on tyytyväinen omiinsa.

[QUOTE="vieras";25851417]mullakin on pienet a-kupin tissit. :([/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

22cm oli ku viimeks mittailin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Körmy;26073292:
Onko sinulla iso mulkku.
ajatteleppas että pienitissisellä voi olla iso pillu ja silöloin sinun mulkulla ei sille saada mitään aikaseksi.

Olen tatuoitu jätkä!

Tatuoitu jätkä! Onko ne kiinteet? Entäs jos ne olis melko lörpsöt, kuten nyt ihan esimerkkinä kaksi lasta imettäneen, hoikan äidin tissit. Ne kun on tämmöset roikkuvat lapaset, niin olisko ne silti nätit?

Sain traumat kun isotissisen (eli lihavan) ystäväni kanssa kokeilimme toistemme tissejä ja se oli ihan, että hä! tollaset nahkalaput!

viisari pystyssä kattelen :shamed:

Tatuoitu jätkä! Onko ne kiinteet? Entäs jos ne olis melko lörpsöt, kuten nyt ihan esimerkkinä kaksi lasta imettäneen, hoikan äidin tissit. Ne kun on tämmöset roikkuvat lapaset, niin olisko ne silti nätit?

Sain traumat kun isotissisen (eli lihavan) ystäväni kanssa kokeilimme toistemme tissejä ja se oli ihan, että hä! tollaset nahkalaput!

Olen tatuoitu jätkä!

Mullakin on pienet tissit ja rakastan niitä. Imetys päättyi kuukausi sitten ja olen niiiiiiiin iloinen, kun sain kaipaamani omat pikku rintani taas takaisin. Paljon helpompi lenkkeillä, eikä kotona tarvitse rintsikoita ja muutenkin tuntuvat taas omilta ihanilta pikku nököneniltä. Oli oikeasti ikävä pikkuisia :)