mun tytär on kaunis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvät geenit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyvät geenit

Vieras
Hänellä on vaalea tukka, siiven muotoiset tummahkot kulmakarvat, mustat pitkät ripset, siniset silmät. Kauniin muotoiset pienet korvat, nöpönenä, täyteläiset huulet, pitkä kaula. Pää on täydellisen muotoinen, jalat on pitkät, hänellä on erottuva vyötärö, ei jenkkakahvoja, niinkuin muiden lapsilla näkee. Hän on hoikka, mutta vahva. hän on hymyilevä ja hänellä leikkaa nopeasti. Minun ekaluokkalainen. Olen todella ylpeä.

Mulla on kans kaksi kaunista lasta, ja toivottavasti kolmas kaunis lapsi tulossa.

Minusta joka ikisen lapsen pitäisi saada tuntea olevansa ihana. Jokaisen tytön pitäisi saada olla vanhempiensa prinsessa ja jokaisen pojan pitäisi olla äidin ja iskän oma sankaripoika :). Siitä se terveen itsetunnon rakentuminen lähtee.

Alkuperäinen kirjoittaja hyvät geenit;25491012:
Hänellä on vaalea tukka, siiven muotoiset tummahkot kulmakarvat, mustat pitkät ripset, siniset silmät. Kauniin muotoiset pienet korvat, nöpönenä, täyteläiset huulet, pitkä kaula. Pää on täydellisen muotoinen, jalat on pitkät, hänellä on erottuva vyötärö, ei jenkkakahvoja, niinkuin muiden lapsilla näkee. Hän on hoikka, mutta vahva. hän on hymyilevä ja hänellä leikkaa nopeasti. Minun ekaluokkalainen. Olen todella ylpeä.

Onneksi olkoon. Pääsee varmasti noilla eväillä elämässä pitkälle. :)

Kaikista lapsista löytyy ihania piirteitä. Jos lapsella on possunnenät ja hörökorvat, niin sen lisäksi voi olla vaikka musta kiiltävä tukka ja kauniit silmät. Riippuu tavasta millä lasta katsoo.

Alkuperäinen kirjoittaja hyvät geenit;25491144:
Kaikista lapsista löytyy ihania piirteitä. Jos lapsella on possunnenät ja hörökorvat, niin sen lisäksi voi olla vaikka musta kiiltävä tukka ja kauniit silmät. Riippuu tavasta millä lasta katsoo.
Totta.

Ja luonne vaikuttaa paljon. Hauska, nokkela, mukava lapsi on mun silmissä kaunis vaikka ei ehkä mitään lapsimallikisoja voittaisikaan. Ulkoisesti kaunis mutta ikävästi käyttäytyvä ja ilkeä lapsi taas alkaa pikkuhiljaa näyttää silmissäni rumalta.

Mun lapset on ihan tavallisen näköisiä.
Mutta ne on ihan fiksuja, osaavat useimmiten käyttäytyä, ovat hauskoja, huumorintajuisia, omanlaisiaan persoonia. On pohdiskelevaa, tomeraa, käytännöllistä, reipasta, näppärää... Hyvää matikkapäätä ja taitavaa piirtäjää, verbaalivirtuoosia ja viihdyttäjää....

Se ehkä onkin meille se passeli setti. Kun mun mielestä on ihan kiva katsoa kauniita asioita ja ihmisiä, mutta en osaa sillälailla pitää sitä kauneutta minään itseisarvona, ihmisessä ainakaan.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Tarkemmin sanottuna on minunkin lapsellani possunnenä ja kutsunkin häntä usein pikku possuksi. Se on maailman kaunein nenä. vaikka joku kutsuisi sitä possunnenäksi. Hän on minun ja mieheni näköinen, siksi hän on minusta todella kaunis.
Helposti sitä nenää voi nöpönenäksikin sanoa, koska kyllähän se siinä naaman keskellä nöpöttää.

Minunkin tyttäreni on kaunis :) Vaikka hän on omasta mielestään ruma lyhyytensä ja kurvikkaan kehonsa takia, minusta hän on loistava juuri tuollaisena :) Perheemme ainoana tyttärenä hän on aina saanut olla prinsessa, vaikka häntä nykyään (15-vuotiaana) nolottaa kuvat, joissa hän poseeraa prinsessamekko ja tiara päässään :D

Minua ärsyttää tällaiset lasten lokeroinnit. Miksi ihmeessä jo lapsena pitää olla kaunis? Aikuisenakin ehtii olla sitä ihan tarpeeksi.

Monesti olen meinannut sanoa pahasti takaisin sellaiselle, joka tulee varta vasten tytärtäni kauniiksi kehumaan. Hänellä on luonnonkiharat, korkkiruuvilla useimmiten ja sekös aiheuttaa ihmisissä holtitonta ihastelua.
Ihan v'tun kivaa muille sisaruksille tai lapsille, jotka ovat tyttöni kanssa samassa huonetilassa. :(

Minun poikani on aika kaunis pojaksi. Tytär taas muistuttaa enemmän menninkäistä kuin ihmislasta, mutta hän onkin hurmaava! Lumoava, sitä sanaa heistä molemmista usein käytän. Lumoavia lapsia, totta kai, kun he ovat meidän :)

He molemmat nauravat paljon, pieni hassu hymykuoppa syntyy silloin kummallekin, toisella vasemmalle ja toisella oikealle puolelle kasvoja. Hiukset ovat samanlaiset, mutta toisella pyörre ohjaa etuhiukset oikealle, toisella vasemmalle. Hassua.