Mun tuuria - lapsi sairaana!

• Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti
*
Heräsin normaalisti aamulla aamutoimiin. Söin aamupalan, meikkasin ja laitoin hiukset. Menin herättelemään lasta ja ajattelin mitata kuumeen. Niinhän hänellä oli 37,4 astetta lämpöä. Elikkäs ilmoitus tarhaan ja työnantajalle, että kotona olla.

Ei tässä muuten mitään, mutta mä täällä täydessä työmeikissäni olen ja olisin voinut jäädä vaikka nukkumaan kun niin ois peijoonisti nukuttanut. Elikkäs otetaan sitten päivätorkut kun aamu meni näin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
kamalan kova kuume kannattaa antaa jo särkylääkettä... Ei vitja mitä taulapäitä ei sun lapsella mitää lämpöö ole.. töihin vaa..
Vai vielä tarhaan tartuttamaan muita, taulapää olet itse. Tee ero aamulämmön ja touhulämmön välille!

äiti ja lapsi
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
kamalan kova kuume kannattaa antaa jo särkylääkettä... Ei vitja mitä taulapäitä ei sun lapsella mitää lämpöö ole.. töihin vaa..

joillain lapsilla kuin aikuisillakin on alhainen ruumiinlämpö jotta 37 on kuumetta ja mitä enemmän asteita sen kipeämpiä olemme. :(

näin itsellä ja lapsellani myös

Minä taulapaa pinnari (ap) täällä kotona vain olen. Kyllä mielestäni yli 37,1 kuumetta ja kun siinä on mukana vielä yskä ja flunssa niin sairas on lapsi. Aamullahan yleensä siis lämpö on yön jälkeen alhaimmillaan kun ei olla oltu pystyssä ja hilluttu. Olisin kyllä todella mielelläni töissä, sillä ne työt aikatauluineen tulevat vastaan edessäpäin hirveämpänä ruuhkana, joten lomailua tämä ei ole. Tosin tunnin työpuhelin tuossa jouduin ottamaan vähän aikaa sitten. Tämä kotona oleminen kun ei valitettavasti nykyaikana edes estä työntekoa ;-).

vieras
Mistä te tiedätte millaisia lämpöjä teidän lapsilla on aamuisin ja iltaisin? En minä ainakaan tiedä mikä noilla meidän lapsilla on normaalilämpö aamulla ja illalla?

Ap:n aloitus on outo... Kertoo vain että "ajattelin mitata kuumeen". ELi siis oliko lapsi kipeän oloinen vai tuliko vaan mieleen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistä te tiedätte millaisia lämpöjä teidän lapsilla on aamuisin ja iltaisin? En minä ainakaan tiedä mikä noilla meidän lapsilla on normaalilämpö aamulla ja illalla?

Ap:n aloitus on outo... Kertoo vain että "ajattelin mitata kuumeen". ELi siis oliko lapsi kipeän oloinen vai tuliko vaan mieleen?
Outo aloitus kyllä, mutta lapsi siis flunssainen ja silmät sairaan näköiset. Lisäksi tunne kyllä kädelläni jos lapsella lämpöä. Oltiin jo maanantai kotona, eilinen tarhassa. Tiedän odottaa kuumeen nousevan kun ei oiken tuo tauti päälle kunnolla nouse vaa tuollaista matalaa lämpöä on.

Yhteistyössä