Mun tekis mieli vaan itkeä, just nyt masentaa niin pirusti

• Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
:(
Mulla ei oo ketään, olen monta vuotta ollut jo sinkkuna. Täällä mä yksin nyhjötän juhannuksena kotona, roiskeläppäpizzaa syönyt. Kukaan kaveri ei ole pyytänyt mihinkään, tai itseasiassa mulla onkin vaan yks hyvä kaveri, sekin on sukulainen :/
lapsetkin lähtivät mummolaan, rahaa 10e- vaikka olis enemmänkin niin mihinkäs mä nyt menisin yksinäni

itkettää vaan kun taas saan nyhjätä juhannuksena kun kaikki muut pitää hauskaa..

d
Ymmärrän hyvin, mäkin olen lapsen kanssa kahden. Lapsi ulkona ja mä paistan pullaa....Itke aikasi ja nosta nokka kohti tuulta ja anna tuulen viedä kohti uusia seikkailuja.

Voi sua.... ajattelepa näin että porukat vetää viinaa pöndellä hyttysten syötävänä, joku hukkuu (kuten aina) ja huomenna kaikilla kauhea kanuuna. Vedet on kylmät ja keli on paska...

Nauti kun saat olla rauhassa itseksesi, teet vaikkas manikyyrin ja pedikyyrin, kokovartalokuorinnan (vaikka pottukintaalla ja suihkusaippualla, tekee ihmeitä.. :) )

Et ole ainoa!Minäkin yksin kotona,mutta toisaalta omalla kohdallani se on hyvä,etten pilaa masennuksellani toisten fiilistä.Minulla vakavampaa masennusta ollut jo vuosia keväästä syksyyn.Tsemppiä ja :hug: sinulle!Koita tehdä jotain mukavaa,mäkin yritän.Ja ajattele:eipähän ole kaamea olo aamulla krapulan takia,kun et ole juonut alkoholia.Tai toivon ettet juo.Pahentaisi oloasi vain.Voit pistää mulle yv:tä,jos tahdot.Valittaakin vain saat! =)

ap
tää kesäloma vaikuttaa näin :( päivästä toiseen sitä ihan samaa, mihinkään ei voida lähteäkkään kun yksin ei oo kiva ja ei ole edes ajokorttia

ollaan kotona oltu jo monta viikkoa :/

ap
Alkuperäinen kirjoittaja reetuli76:
Et ole ainoa!Minäkin yksin kotona,mutta toisaalta omalla kohdallani se on hyvä,etten pilaa masennuksellani toisten fiilistä.Minulla vakavampaa masennusta ollut jo vuosia keväästä syksyyn.Tsemppiä ja :hug: sinulle!Koita tehdä jotain mukavaa,mäkin yritän.Ja ajattele:eipähän ole kaamea olo aamulla krapulan takia,kun et ole juonut alkoholia.Tai toivon ettet juo.Pahentaisi oloasi vain.Voit pistää mulle yv:tä,jos tahdot.Valittaakin vain saat! =)
no kun mä en edes juo alkoholia :( sen takia mua ei varmaan mihinkään ikinä pyydetäkkään :(

Ei kiva, että juhannuksena tällainen fiilis, karkkia kävin ostamassa, mut ei nekään oikein maistu

vieras
Mä oon kanssa yksin, mutta ei itketä eikä masenna yhtään. Enpä haluaisi olla esim. telttailemassa jossain metsän keskellä, ulkona kylmää ja märkää, hyttyset syö, ei muuta ku joku kämänen ulkovessa tai ehkä jopa pelkkä pusikko, ja huomenaamulla hirveä darra (koska eihän sitä kestäisi selvin päin) ja ehkä jopa oksettais :x Ai että, on ihanaa olla kotona :)

sama täällä
hei ap :hug:
täällä kohtalotoveri.
oon ollut sinkkuyh jo vuosia, eikä näköpiirissäkään ketään. joten yksin ollaan kai loppuelämä. lapset sentään on mun kanssa nyt. meiän jussiin kuuluu vain keskenämme oloa, lapsille ostin herkkuja. huomenna grillataan jos sää sallii.
mua ei kiinnosta nettitreffit, ei ollenkaan. ihmisten ilmoilla kun liikun, en juuri kiinnitä muihin ihmisiin huomiota joten sieltäkään en ketään löydä. ajattelen, että ei musta kukaan kiinnostu kuitenkaan, itseään toteuttava ennuste, tiedän. joskus katkeruus valtaa alaa: mietin, miksi kaikill a muilla on joku. jopa niillä, jotka on vähemmän viehättäviä ulkoisesti kuin minä.. tiedän kuitenkin että en ole maailman rumimmista päästä ihmisiä. mutta näin se vain on, ei ole ketään, ei koskaan tulekaan. pitää vain yrittää tehdä tästä tilanteesta mahdollisim man siedettävä. elän lasteni kautta, pelottaa jo nyt ajatella aikaa, jolloin he ovat aikuisia ja muuttavat pois.. sen jälkeen mulla ei ole mitään. kai sen jälkeen elän vain työlle.

mutta niin, et ole yksin. minä olen ainakin täällä. :hug:

nyt harmaana
Mekin kotona ylhäisessä yksinäisyydessä ja syy on se ettei ole rahaa lähteä mihinkään. Ei saatu edes juhannusherkkuja ostettua, joten eipä tää juuri tavallisesta perjantai-illasta eroa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:
täällä kohtalotoveri.
oon ollut sinkkuyh jo vuosia, eikä näköpiirissäkään ketään. joten yksin ollaan kai loppuelämä. lapset sentään on mun kanssa nyt. meiän jussiin kuuluu vain keskenämme oloa, lapsille ostin herkkuja. huomenna grillataan jos sää sallii.
mua ei kiinnosta nettitreffit, ei ollenkaan. ihmisten ilmoilla kun liikun, en juuri kiinnitä muihin ihmisiin huomiota joten sieltäkään en ketään löydä. ajattelen, että ei musta kukaan kiinnostu kuitenkaan, itseään toteuttava ennuste, tiedän. joskus katkeruus valtaa alaa: mietin, miksi kaikill a muilla on joku. jopa niillä, jotka on vähemmän viehättäviä ulkoisesti kuin minä.. tiedän kuitenkin että en ole maailman rumimmista päästä ihmisiä. mutta näin se vain on, ei ole ketään, ei koskaan tulekaan. pitää vain yrittää tehdä tästä tilanteesta mahdollisim man siedettävä. elän lasteni kautta, pelottaa jo nyt ajatella aikaa, jolloin he ovat aikuisia ja muuttavat pois.. sen jälkeen mulla ei ole mitään. kai sen jälkeen elän vain työlle.

Mulla ei ole edes työtä, olen opiskelija ja kesäloma vasta aluillaan, mitä ihmettä tulen tekemään elokuun puoleen väliin saakka :eek:

toiset nauttisi pitkästä kesälomasta, mä haluaisin äkkiä vain takaisin kouluun, siellä on sentään edes ihmisiä joiden kanssa voi jutella, vaikkeivat mitään superhyviä kavereita olekkaan :/

paskafiilis
sama täällä, lapset lähti mökkeilemään ja jäin yksinäni, ei mitään eikä ketään, vain hiljaisuus. toisaalta, saa mennä vaikka nukkumaan, jos huvittaa, ei ärsyttäviä sukulasiia örveltämäss. ei tarvitse katsella kännistä miestä ja sen hulluja sukulaisia. ilo pintaan,vaikka sydän räytyisi

sama täällä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:
täällä kohtalotoveri.

Mulla ei ole edes työtä, olen opiskelija ja kesäloma vasta aluillaan, mitä ihmettä tulen tekemään elokuun puoleen väliin saakka :eek:

toiset nauttisi pitkästä kesälomasta, mä haluaisin äkkiä vain takaisin kouluun, siellä on sentään edes ihmisiä joiden kanssa voi jutella, vaikkeivat mitään superhyviä kavereita olekkaan :/
Tiedän sun tunteen. Mutta koeta kaikesta huolimatta ottaa kaikki irti tästä ajasta. Mieti mitä sä haluaisit tehdä.. ihan pieniä juttuja vaikka. Saunoa yksin, nostaa jalat ylös,lukea dekkaria myöhään yöhön, käydä retkellä metsässä, kierrellä kesätorilla ja nauttia kesän tuoksuista jne. Kun mietit, löydät kyllä monta monta juttua, joista nautit ja joihin ei tarvita paljoa rahaa. Esim hotelliviikonlopunkin voi saada edullisesti jostain kylpylästä, olet vain ja hemmottelet itseäsi. Näitä mä oon tehnyt, silloin yksinäisyys ei tunnu niin pahalta ja siihen tottuu. Kaikkea hyvää sulle, :hug:

sama täällä
No, mulla ei ole enää oikeastaan enää edes kavereita. Kaikki muuttivat pois tältä paikkakunnalta.. oishan ne tuolla sadan kilsan säteellä jokainen, mutta jotenkin yhteydenpito vaan hiipuu. Joten oon ihan yksin.

Yhteistyössä