Mun tarvii varmaan lopettaa työnteko, että pääsen lämpimään suihkuun

Honostooppari

Aktiivinen jäsen
20.04.2005
6 661
0
36
Vituttaa niin helvetisti |O :snotty: :ashamed:

Meidän taloissa on 12 asuntoa ja yksi helvetin pieni lämminvesivaraaja :headwall:

Iltaisin lämmintä vetta saa anella joten olen käynyt suihkussa aamuisin mutta.............
nyt naapurini (nainen ) aloitti jotkut kurssit ja käy aamulla suihkussa ja tyhjentää kok lämminvesivaraajan. Oli todella mukava pestä hiuksia aamulla kylmällä vedellä :snotty:

Yöllähän ei suihkussa saa käydä joten mun on varmaan lopetettava työt, että pääsen lämpimään suihkuun :xmas:

Mitäs jos mainitsisit asiasta ihan asiallisesti ko. henkilölle? Ja jos ei auta, mä menisin sitten yöllä, kun varaaja on taas lämmittänyt. Ja ottaisin asian esille ihan yhtiökokouksessakin. Miten ihmeessä noin voi oikeasti olla?? että yhteinen varaaja, joka loppuu kesken??

Alkuperäinen kirjoittaja mam2be:
Jos ehtisit suihkuun ennen naapuria? :laugh: Aikaisin vaan hereille, varhaisin naapuri lämpimän suihkun nappaa.

Jos ei aamukuudelta oo lämmintä vettä enää niin sitten pestään kylmällä :/

Aikasemmin en nouse |O töihinkin kun meen vasta ysiks.

Alkuperäinen kirjoittaja ei voi olla totta:
Mitäs jos mainitsisit asiasta ihan asiallisesti ko. henkilölle? Ja jos ei auta, mä menisin sitten yöllä, kun varaaja on taas lämmittänyt. Ja ottaisin asian esille ihan yhtiökokouksessakin. Miten ihmeessä noin voi oikeasti olla?? että yhteinen varaaja, joka loppuu kesken??

Kunnan kämppä :/

En muuten keskellä yötä viittis laittaa herätyskelloa soimaan et alan hiuksia peseen, saatika kuivattamaan :x

Yhteistyössä