johonkin on pakko saada purattua sydäntää..eli ajattelin tänne pistää jotain. Elikkä: Ollaan avokkini kanssa pidetty yhtä hieman reilut 5vuotta, ja meillä on 3- kuinen lapsi. Ennen raskauttani suhteemme oli katkolla useaan otteeseen ja ehtiin seurustellakkin kuukauden verran toisen miehen kanssa, unohtaakseni tämän toisen. Ei onnistunut. Syy jatkuviin eroihimme oli miehen runsas alkoholin käyttö, jonka seurauksena kohtuutonta käyttäytymistä minua kohtaa. Mies saattoi juoda 2-3 päivää, olla yöt pois kotoa, ei vastannut puhelimeen, ja jos vastasi haistatti suoraan paskat sun muut. Aina sama homma, kerta toisensa jälkeen. En jaksanut ja aina erottiin hetkeksi. Minä tyhmä annoin aina anteeksi. Kunnes päätin lopettaa suhteen ja erottiin hieman pidemmäksi aikaa. Tällä aikaa mies osoitti katuvansa, aloitti aa-istunnot ym..otin takaisin, ja pian tulinkin raskaaksi. Mies oli ihana raskauteni ajan, otti jonkin verran, mutta asiallisesti ja kotona. Olin tyytyväinen. Viime viikolla taas tapahtui. Sovittiin että hän lähtisi poikien kanssa käymään lähi pubissa, minä sitten tyttöjen kanssa joku olta. No, mieshän lähti, eikä sitten kotiutunutkaan ennen seuraavaa iltapäivää=( Soitin, örisi vain ja haukkui, käski pitää turpani kiinni ja antaa olla hänen rauhassa. En voi sanoin kuvailla tunnetta, mikä mut sillon valtas!! Taasko tämä helvetti alkaa, vaikka lapsi ja kaikki??Ollaan päästy sopuun mutta mulla kokoajan pelko et millon uusii temppunsa, kuinka jaksan yksin lapsen kanssa...tää on hirveetä!! Luotto ei pelaa yhtään, mies sai sen vasta ansaittua takaisin, niin pilas samantien. :ashamed: ...mistä saisin voimia?