MUN synttärijuhlat ja mies kokoajan naama nurinpäin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paha mieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paha mieli

Vieras
vieraat tulee seitsemän maissa, laitoin musiikin soimaan ja siivosin koko kämpän tiptop. mies on jo nyt levitellyt työtakkinsa ja housunsa keittiön lattialle, se purki yhden tavaran paketistaan ja sen pahvit ja muovit on pitkin keittiötä ja kaiken kukkuraks se tuli sanomaan mulle että "sammuta nyt se paska, sitä kukaan jaksa kuunnella!" koneelta soi musaa mitä sattuu eikä mitenkään täysillä. sit se puhalteli mun sytyttämät kynttilät sammuksiin ja laitto täyden valaistuksen päälle kun oli kuulema liian pimeää.
vittu pitääkö sen pilata kaikki??!! :(

sano sille että suksii pihalle... tai menee makuuhuoneeseen suljetun oven taakse.. itsehän kehoittaisin jo katoamaan näköpiiristä ja takas tulemaan vasta sitten kun osaa olla |O

no sanoin. se sano et oot sitten herkkänahkanen jos tollasesta vedät herneet nenään. jos se pilaa tolla meiningillään tän mun kauan odottaman illan niin mä todella suutun. ja tänne tulee myös sen kavereita et ei oo kyse siitä et sitä ärsyttäis kun talo on täynnä akkoja. haluaa kuulema olla täällä tosi kivaa jee, mut käyttäytyy sit tollee.

onpa ikävä mies sulla! paljon onnea sulle synttäreitten johdosta! sano miehelles, että tänään on sun synttärit etkä aio katsella tollasta käytöstä. jos ei osaa muuttaa käytöstään, voi sitten lähteä muualle murjottamaan.

ei se mielestään käyttäydy huonosti vaan mä oon herkkänahkainen. mua niin itkettää mut koitan pitää itseni kasassa ettei meikit leviä ja silmät punota kun vieraat tulee.
mua pelottaa et mies jatkaa tota linjaa ja onpa sitten vierailla tosi kivaa. oon niin varma et saan hävetä sitä ja ilta menee pilalle. mut koitan psyykata itseäni nyt että illan onnistumisprosentti edes vähän nousis :)
nyt meen kun vieraat tulee just, kiitos kun sain tänne purkaa kun en jaksa nyt alkaa tappeleen ton lapsellisen äijän kanssa...

Hyvää syntymäpäivää! :hug: :flower: :flower: :flower: :flower:

Sano sille idiootille että korjaa ruman naamansa pois maisemista, että sä saat juhlia rauhassa synttäreitäsi. =)

Mä sytyttelen sitten illalla omat kynttiläni ja juhlistan omaa juhlaani yksin. :heart:

Ittensä sun mies vain nolaa, jos näyttää nurjaa naamaa jos hänenkin kavereitaan tulee. Mulla oli vähän samantapainen kokemus muutama vuosi sitten omana syntymäpäivänäni. Kun vieraita kävi, mies mökötti. Illan pelasti se, ett mun kaksoselle oli järkätty kunnon synttärit ja pääsin sinne myöhemmin kuokkimaan :). Oma mies istui illan murjotellen kotona ja se oli sille ihan oikein.

kaikenhan se vitun paska pilas. nolas mua ja kertoi meidän henkilökohtaisia juttuja ja oli ihan kamala. baarissa flirttas muille naisille ja mä olin ilmaa. nyt aamun yrittänyt jutella sen kaa, mutta sillä on niin ylimielinen asenne että ei tuu mitään.

Yhteistyössä