Mun sydäntä raastaa... Mahdoton rakkaus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "suru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"suru"

Vieras
Mun asenne on se, että mikään ei ole mahdotonta.
Tän miehen asenne on se, että ei voida olla yhdessä olosuhteiden pakosta.

Tässä on soudettu ja huovattu kohta vuosi ja mä tein stopin tälle perjantaina.
Mies tykkää musta, sanoi että on jopa rakastumassa. Mulla on paljon tunteita tätä miestä kohtaan, mutta "maailma" on meitä vastaan.

Mun entinen aviomies on tämän miehen lähisukulainen (ei sentään ihan veli) ja elämä olis muutenkin todella vaikeaa jos oltais julkisesti yhdessä.

Ainoa vaihtoehto olis karata jonnekin, eikä sekään ole vaihtoehto.

Tiedättekö miten voi sydäntä raastaa kun olosuhteet on asioita vastaan? Ettekä itse voi niille mitään.

Sydän särkyen sanoin tälle miehelle pe, että mun psyyke ei enää kestä tätä jojoilua, et rakastaarakastaa, muttei voi olla yhdessä.

En nyt tiedä kaipaanko mitään neuvoja tms, halusin vaan kirjoittaa tästä, sanoa "ääneen" koko asian mikä on pyörinyt mun päässä niin kauan... Huokaus :(

Mä kyllä uskon, että jos teidät on toisillenne tarkoitettu, niin nuo teidän olettamanne esteet on voitettavissa. Kerrankos sitä nyt ex-puolison lähipiiristä löytyy uusi kumppani. Ette te ainoita ole, ettekä tule olemaan. Saattaa olla, että tunnette välttelyä tai negatiivisia mielipiteitä, mutta aika parantaa haavat ja hyväksyntä saattaa tulla vasta jonkin ajan kuluttua. Ja jos ei tulisi, niin olisi aika tyhmää tuhlata mahdollinen hyvä suhde muiden mielipiteiden takia.

Mun ero on ollut selvä jo kohta kaksi vuotta.
Mua ei kiinnosta muiden ihmisten mielipiteet eikä mun mielestä kuulu kenellekään miten mä/me elämämme käytetään, mutta tätä miestä se haittaa ja kiinnostaa, joten olen avuton eikä mulla ollut muuta vaihtoehtoa kun lopettaa koko juttu. Ja olen aivan rikki.

Tiedän enempi ku hyvin mistä puhut.... Minunkin maailmassa mies joka jää haaveeksi vaikka rakkaus ois kuinka suurta. Aika parantaa kuulemma,mut ei 8 vuotta viel ole parantanut....:( Se on se vittumainen tunne kun ei vaan mahda mitään. Voimia!

Anna Puu: "Säännöt rakkaudelle", Jannica B (vai mikäsenytoli) "seuraavaan elämään". Kaksi ehkä ärsyttävintä biisiä, jotka nyt soi.

Jos sisko/ bestis rakastuu mun exään tai kele nyxäänkin ja tunne on molemminpuolinen niin mun ohje on, että "TOIMIKAA!". Mä en ainakaan halua olla se säälittävä tyyppi kenen takia ihmiset ruikuttaa eikä voi elää niinkuin haluaa. Toki voisi olla, että välit menee, mutta sellaista on elämä. Mielummin niin kuin että mun takia ihmiset esittävät olevansa jotain muuta kuin mitä ovat.

Yhteistyössä