Mun sydän on niin särkynyt.

Perskutarallaa

Aktiivinen jäsen
19.10.2006
2 487
0
36
Ex on käynnyt täällä monta kertaa viikossa ja soitellut että rakastaa ja haluaa mut takas, ollaan sekstailtu kun on käynyt...Antanut mun uskoa siihen, luottaa niin että mun tunteet on herännyt henkiin. Samaan aikaan on seurustellut toisen kanssa!!
Kertonut sille että on pettänyt mun 4 kertaa meiän suhteen aikana!!Kysyin ex:ltä sitä ja myönsi sen olevan totta!!! Piessyt mua j rikkonut meiän kotia kun on ollut suuttunut, ryypännyt meiän rahat...
Ja minä olen yrittänyt auttaa sitä kun muutettiin erilleen, antanut rahaa...ruokaa...Ja mua on vain käytetty hyväkseen!!!
Ja mä oon ihan rikki, loppu...Juhannuskin totaallisen yksin...Mä oon ihan loppu! :'(
Miksi oon tällänen naivi hyväsydäminen paska jota kaikki vaan käyttää hyväkseen ja loukkaa, miksen osaa sanoa ei?! Miksi mulle ei koskaan tapahdu mitään hyvää, miksen koskaan löydä miestä joka ei satuta mua? Kaikki aina olleet samanlaisia paskoja.

Anteeks kirjotusvirheet, itken etten edes näe. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
Ex on käynnyt täällä monta kertaa viikossa ja soitellut että rakastaa ja haluaa mut takas, ollaan sekstailtu kun on käynyt...Antanut mun uskoa siihen, luottaa niin että mun tunteet on herännyt henkiin. Samaan aikaan on seurustellut toisen kanssa!!
Kertonut sille että on pettänyt mun 4 kertaa meiän suhteen aikana!!Kysyin ex:ltä sitä ja myönsi sen olevan totta!!! Piessyt mua j rikkonut meiän kotia kun on ollut suuttunut, ryypännyt meiän rahat...
Ja minä olen yrittänyt auttaa sitä kun muutettiin erilleen, antanut rahaa...ruokaa...Ja mua on vain käytetty hyväkseen!!!
Ja mä oon ihan rikki, loppu...Juhannuskin totaallisen yksin...Mä oon ihan loppu! :'(
Miksi oon tällänen naivi hyväsydäminen paska jota kaikki vaan käyttää hyväkseen ja loukkaa, miksen osaa sanoa ei?! Miksi mulle ei koskaan tapahdu mitään hyvää, miksen koskaan löydä miestä joka ei satuta mua? Kaikki aina olleet samanlaisia paskoja.

Anteeks kirjotusvirheet, itken etten edes näe. :'(

Ensinnäkin, sinä et ole mikään paska! Vaan normaali ja kuten itsekin sanoit, hyväsydäminen nainen. Se vaan taitaa olla meillä naisilla geeneissä, että uskotaan toisesta hyvää vaikka sitä kakkaa tulee niskaan uudestaan ja uudestaan. Itse siitä pitää tehdä loppu ja sanoa ei vaikka toinen sanois tai tekis mitä :hug:

Vaikuttaa silta, etta exasi on halunnut kaiken kerralla, haikailematta. Nyt kun sa tiedat millainen han on, ja millainen suhde teilla on loppuviimeksim ollut, voit keskittya ylipaasemiseen, ilman exaasi.

Sun kannattaa rakentaa oma elama ilman miehia, keskittya rakentamaan itsestasi vahva itsenainen ihminen. Sitten, kun sa olet valmis, loytyy yhta itsenainen mieskin sulle. =)

Teksi mieli vaan ampua kuula kalloon. Mulla on niin paha olla. Vihaan itsesäälissä rypemistä, mut kun sattuu niin vitusti! Yksin huoledit ihan kaikesta, elättelet turhia toiveita...Ja mä en muuta halunnut kuin perheen, jonkun joka rakastaa ja jota rakastaa...Mut toi paska pilas kaiken! Esitti sellasta mitä ei ole, ja minä tyhmä ja sokea, en nähnyt läpi...vaikka varoteltiin! Ja tuntuu että kaikki ystävät kadonneet kuin pieru saharaan. Mä en oo koskaan ollut näin yksin!

Teksi mieli vaan ampua kuula kalloon. Mulla on niin paha olla. Vihaan itsesäälissä rypemistä, mut kun sattuu niin vitusti! Yksin huoledit ihan kaikesta, elättelet turhia toiveita...Ja mä en muuta halunnut kuin perheen, jonkun joka rakastaa ja jota rakastaa...Mut toi paska pilas kaiken! Esitti sellasta mitä ei ole, ja minä tyhmä ja sokea, en nähnyt läpi...vaikka varoteltiin! Ja tuntuu että kaikki ystävät kadonneet kuin pieru saharaan. Mä en oo koskaan ollut näin yksin!

:hug: Tiedän tunteen juuri eronneena! :hug:

Tosi pahassa tilanteessa olet. Siinä tilassa käy niin valtavia itseinhoa ja itsesyytöksiä läpi uudelleen ja uudelleen. Ja se on harmi jos ei sulla ole ystäviä kenelle voisit asiaa purkaa.

Mutta muista että sinä et ole tyhmä etkä ole tehnyt mitään väärää. Sinä vain olet mennyt tunteella yhden ajanjakson elämässäsi. Itke kun itkettää, sitten pyhit kyyneleesi, nostat kasvosi kohden aurinkoa ja hymyilet. Kyllä sinä selviät tästä
=) .

Voin vaan kuvitella sun tuskan.. Mutta et missään tapauksessa ole mikään paska. Hyväsydäminen olet varmasti, koska olet auttanut kaiken tuon jälkeen exääsi.
Sä olet ansainnut paljon parempaa kuin mitä ex on tarjonnut tai voisi ikinä tarjota.
Mun mielestä sun pitäis nyt kylmästi tehdä jätkälle selväksi, että saa pärjätä omillaan. Et auta millään muotoa enää, etkä varsinkaan ota sänkyysi.
Teet vaan itselles hallaa antamalla periksi ja hänen käyttää sua hyväksi.

Vaikka nyt sattuu helvetisti, niin se parempi huominen odottaa sua.

:hug:

Itsesäälissä rypeminen ei ole pahasta. Se on osa paranemisprosessia. Siihen aika nopeasti kyllästyy ja saa sisua jatkaa pää pystyssä eteenpäin.
Sulla on oikeus olla surullinen siitä, että se johon luulit, että voit sittenkin luottaa ei ollutkaan minkään arvoinen. Sellaisen haavekuvan särkyminen sattuu ja paljon. Kun sen tapahtuneen lisäksi suree vielä sitä, mitä ei kerennyt tapahtua

Sulla kyllä on käynyt todella huono tuuri, kun oot törmänny tuollaseen mieheen. Nyt vain unohdat koko ukon ja odottelet, että onni kääntyy ja löydät sen paremman miehen.
Ei varmaan tällä hetkellä lohduta ja tuntuu kliseeltä, mutta Elämä on täynnä yllätyksiä, koskaan ei tiedä mitä eteen sattuu. Seuraavaksi se voi olla jotain positiivista.

:hug:

Oih...kurjaa.Onko teillä lapsia?
Miten tollasia miehiä on olemassa? mikä niillä on menny omassa elämässä pieleen jossain vaihees.Pettäminen on niiiiiiiiiiin pyllysta! En ymmärrä miks lihanpalan takia kannatta
pilata se henkinen suhde toiseen ja fyysinenki...on jotku vaan tolloja!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oih...kurjaa.Onko teillä lapsia?
Miten tollasia miehiä on olemassa? mikä niillä on menny omassa elämässä pieleen jossain vaihees.Pettäminen on niiiiiiiiiiin pyllysta! En ymmärrä miks lihanpalan takia kannatta
pilata se henkinen suhde toiseen ja fyysinenki...on jotku vaan tolloja!!!

Meil on kaksi lasta. Valitettavasti. Siis lapsia en valita mut ukko :kieh:

Juttelin parin ystävän kanssa. Helpotti oloa... Ja huomenna vien likat sinne, toivotan niille hyvät jussit, halin ja heilutan heipat. Kusipäälle en sano mitään.

Hyvä et helpotti. Se on kyllä hyvä kun saa puhua jonkun kanssa! :) Missä päin suomea asustelet?

Yhteistyössä