mun sydän ei toimi enää niinkuin sen oletetaan, sen syke suuntautuu toiseen suuntaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Miten ihmeessä saisin mielestäni pois erään ihmisen? Pelkkä katse riittää ja mää olen sulaa vahaa. Se on se kielletty hedelmä tällä kertaa josta pitäis pitää näppinsä erossa ettei vaan satuttais ketään muuta. Mutta kun ei lähe mielestä, ei sitten millään. Niin lähellä mutta silti niin kaukana. Koskaan ei olla asiasta puhuttu keskenämme, mutta kiertokautta sain kuulla että hällä jotain saman tyyppisiä tuntemuksia mua kohtaan. Ja ne katseet, ne POLTTAA. Ja kyllä elän parisuhteessa ja kyllä tämä kiellettyhedelmä on mieheni kaveri..

http://www.youtube.com/watch?v=XX16Gore1Ms

Alkuperäinen kirjoittaja Yel02:
Mut nyt kyllä missasin pointin tossa mun vastauksessa, eli miten saisit hänet unohdettua? ja siihen en kyllä osaa antaa kunnon vastausta

Niin, no mää tietty lähinnä sitä pohdin täällä "ääneen". Eihän se unohu yrittämällä tai eipä siihen mitään poppaskonsteja ole. Pakko vaan saada avautua tästä jossain, ymmärräthän. Tää kuitenkin jo jatkunu pitkään, ei siis mikään hetkellinen roihahdus. Vaikeeta. Enkä siis oletakkaan että joku täällä osais mulle suoraan sanoa mitä tehä, ei vain ole tällä hetkellä ketään jolle tätä voisin kertoa ja sydäntäni purkaa.

Ääh, sä vaan nautit tuosta kielletyn rakkauden tunteesta, siitä että jotain on, muttei saisi olla.

Jos te antaisitte tunteelle periksi, ennen pitkää se arki tulis kuitenki.Ette te ikuisesti tuntisi tätä polttavaa tunnetta kuitenkaan. Ja varmasti nyksäsi kanssa olet alkuun tuntenut samaa myös, se vaan tuppaa aikaa myöten unohtumaan.

Älä tee mitään. Tunne mutta älä mene sen pidemmälle. Noin se kihelmöinti säilyy. Mitä tahansa muuta teet, menetät sen. Mieti sitä.

Yhteistyössä