Mun subway-neitsyys meni ja olipa pettymys!!

• Viestiketjun aloittaja en tykänny
  • Ensimmäinen viesti
en tykänny
Kaikki niitä aina kilvan hehkuttaa mutta hintaansa nähden oli kyllä pettymys. 4,9 euroa maksoi sellanen 15 cm subi eikä ollu mitenkään erikoisen hyvää, eikä siitä lähteny nälkä kuin hetkeksi. No tulipa testattua kuitenkin.

Ihmettelen vaan, kun melkeen KAIKKI niitä aina kehuu.

vieras
Oot ottanu väärillä täytteillä... hunaja-kauraleivällä, siihen paahdettu kananrinta makealla sipulikastikkeella, juustolla, paprikaa, sipulia, tomaattia, maustekurkkua ja tippa kevytmajoa niin NAM!

Mä kävin eka kertaa helmikuussa, kyllä se mun mielestä ihan hyvää oli, tosin kotona tekis vastaavan edullisemmin, mä kun en mitään kastikkeita käytä, eli kanafilee ja kasviksia patongin väliin ja home made subbari on siinä...

Kyllä mä oon tykännyt..ja tuun ihan täyteenkin yleensä siitä mitä otan..
(aina oon syönyt saman)
kinkkusubi
tuplalihalla,salaatilla,punasipulilla,juustolla ja valkosipulikastikkeella

nams..alko tekee mieli...

en tykänny
Mä otin subway-clubin eli siinä oli kalkkunaa, kinkkua ja paahtopaistia. Taisin ottaa parmesan oregano leivällä jos oikeen muistan.. ja olihan se ihan syötävää, ei siinä mitään, mutta kuvittelin että se olis jotenkin erityisen hyvää kun kaikki aina kilvan paikkaa kehuu.

ap

TaneliKaneli
Mä välillä himotin niitä (lähinnä Italian BMT kokojyväleivällä) oikein kunnolla, mutta nyt odotusaikana on tökkiny joka kerta. En tiiä miksi. Usko on vähän mennyt, vaikka useampaa eri makua kokeillut. Picniciä kaipaan tavallaan (en edes tiedä missä Turussa on) mutta kyllä siihenkin aikoinaan kyllästyi.

uuh
Vasta tiistaina söin subin normileivällä, paahtopaisti-kalkkuna-pekonitäytteellä, majoneesilla ja rehuista jäi pois vain pepperoni (vai mikä se tulinen juttu ny onkaan)

NAM!!!
Taas alkoi haluttaa subia...

Yhteistyössä