P
peilikuva
Vieras
Rinta 110cm, vyötärö 95cm, lantio 108cm. Pituus on 175cm ja paino 80kg. Sain kesällä ekan lapseni ja jäihän noita kiloja...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja n:42/ 44
Jep, sama mulla
Alkuperäinen kirjoittaja MKH:alle 80cm vyötärö pitäis olla suosituksen mukaan, eikö...?
Alkuperäinen kirjoittaja peilikuva:Kiva ku vastasitteMulla vaatekoko kans 42-44 L, joskus XL Housut aina 44
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja MKH:alle 80cm vyötärö pitäis olla suosituksen mukaan, eikö...?
Jep.
Täysin utopistinen tavoite |O :headwall: .
(mulle )
Alkuperäinen kirjoittaja peilikuva:Ja rintsikat 85C
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mulla tälläin röllykkämaha |O
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mulla tälläin röllykkämaha |O
sama |O .
pursuaa ja tursuaa.
onneksi vaatekaupoista saa vielä puolijoukkuetelttoja =) .
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mä en kyllä niihin alennu enää![]()
Mutta silti, ja sitten sekin ärsyttää kun olen tälläin..patukka, ei sellain...muodokas
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mä en kyllä niihin alennu enää![]()
Mutta silti, ja sitten sekin ärsyttää kun olen tälläin..patukka, ei sellain...muodokas
toisaalta, emmä kyllä semmosta "muodokasta" roppaa haluaiskaan.
jos muodokkaalla tarkoitetaan helvetinmoisia tissejä ja leveää persettä.
mielummin tälläi miehen roppa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mä taidan olla kaikkien näiden kermujen alla kuitenkin ns siro, ei se vaan vielä näy :snotty:
Halusin kyllä isommat tissit :| persettä mulla ei ole, eikä lantiota