äiti kertoi :snotty: vaikka oli siitä vastaan aina,mutta seuranut vähän mua kuulema ja nyt itsekin halua
mä olen jo puoliks strippariAlkuperäinen kirjoittaja vink:Ooksää strippari?No sit sä voi sitä kouluttaa ammattiin
voi,voi =)Alkuperäinen kirjoittaja Just:Tiedän noita likkoja vuosien takaa ja joskus se eläke ikä tulee siinäkin vastaan ja joutuu miettimään mitäs sitten. Ehkä se raha on hetken kovinkin suurta ja helppoa, mutta kannattais miettiä silti. Tässä kaupungissa kulkee sen jälkeen aina nimellä perseenpyörittäjä vaikka olisi nimi tiedossa... Ja kovan juhlimisen seurauksena ikää tulee viikossa vuosi
32,mutta näyttää 20ltaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Yo!Minkä ikänen sun systa on?
Oliko helppoa?Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Olin ensimmäistä kertaa tankotanssi tunnilla tänään ja hurahdin täysin
Ehkä jätän gradun vääntämisen tähän ja rupean tanssahtelemaan...
Mä tunnen äiti ja tytär olivat samassa työpaikassa,paitsi äiti näyttänyt nuoremmalta ja parempi hoidettuna kuin tytärAlkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:No siitä vaan Tuksun tapaan... kohta ootte koko perhe Seiskas ja Hymys.
No ei todellakaan!!!Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Oliko helppoa?Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Olin ensimmäistä kertaa tankotanssi tunnilla tänään ja hurahdin täysin
mä olin ensimäistä kerta kun yks iso mustelma mutta tottuin tehdä sen ilman niitä,vaikka joskus toki ne oli,nyt en lavalla tanssi enää,vaan tilauksessa,onneks :|Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:No ei todellakaan!!!Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Oliko helppoa?Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Olin ensimmäistä kertaa tankotanssi tunnilla tänään ja hurahdin täysin
Kaikki propsit vaan niille tytöille jotka saa sen näyttämään höyhenenkevyeltä puuhalta.
Mulla on sisäreidet ja ranteet ihan punaisena mutta ens viikolla uusiksi
juu ja Virossa on kriisi hänelläkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onks tää se lääkäri sisko?
Mikä kriisi? Sun täytyy houkutella se tänne töihinAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:juu ja Virossa on kriisi hänelläkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onks tää se lääkäri sisko?
työtön hän on nyt,eikä enää jaksa vaan halua myös kuulema strippaata jos hänen mies päästä kuulema,eilen he vain puhuivat äidin kaa,mutta joo,mulla vähän shokki,kun hän oli aina tän työn vastaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä kriisi? Sun täytyy houkutella se tänne töihinAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:juu ja Virossa on kriisi hänelläkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onks tää se lääkäri sisko?
Mäkin ajattelin mennä tankotanssi-kurssille nyt, kun sain työpaikan ja alkaa olla rahaa. Täytyy kyllä kunnioittaa kaikkia, jotka sitä osaavat, vaatii todella hyvää kehonhallintaa.Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:No ei todellakaan!!!Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Oliko helppoa?Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Olin ensimmäistä kertaa tankotanssi tunnilla tänään ja hurahdin täysin
Kaikki propsit vaan niille tytöille jotka saa sen näyttämään höyhenenkevyeltä puuhalta.
Mulla on sisäreidet ja ranteet ihan punaisena mutta ens viikolla uusiksi
No maailmasta ei lopu naisia katsovat miehet koskaan Niiden rahoista en tiedä...Mut jos hän aiemmin oli vaikka kade?Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:työtön hän on nyt,eikä enää jaksa vaan halua myös kuulema strippaata jos hänen mies päästä kuulema,eilen he vain puhuivat äidin kaa,mutta joo,mulla vähän shokki,kun hän oli aina tän työn vastaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä kriisi? Sun täytyy houkutella se tänne töihinAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:juu ja Virossa on kriisi hänelläkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onks tää se lääkäri sisko?
Suomessa on pulaa lääkäreistä, joten pyydä tänne töihin vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:työtön hän on nyt,eikä enää jaksa vaan halua myös kuulema strippaata jos hänen mies päästä kuulema,eilen he vain puhuivat äidin kaa,mutta joo,mulla vähän shokki,kun hän oli aina tän työn vastaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä kriisi? Sun täytyy houkutella se tänne töihinAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:juu ja Virossa on kriisi hänelläkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onks tää se lääkäri sisko?
ei hän kade ollut ikinä,me vaan ollaan kuin eri planetasta vaikka siskoja ollaan,mutta hmm...kun nyt hänkin halua,mun on pakko soita hänelleAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No maailmasta ei lopu naisia katsovat miehet koskaan Niiden rahoista en tiedä...Mut jos hän aiemmin oli vaikka kade?Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:työtön hän on nyt,eikä enää jaksa vaan halua myös kuulema strippaata jos hänen mies päästä kuulema,eilen he vain puhuivat äidin kaa,mutta joo,mulla vähän shokki,kun hän oli aina tän työn vastaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä kriisi? Sun täytyy houkutella se tänne töihinAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:juu ja Virossa on kriisi hänelläkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onks tää se lääkäri sisko?
Ei hän halua Suomeen,vaikka sielä ei mee hyvinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Suomessa on pulaa lääkäreistä, joten pyydä tänne töihin vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:työtön hän on nyt,eikä enää jaksa vaan halua myös kuulema strippaata jos hänen mies päästä kuulema,eilen he vain puhuivat äidin kaa,mutta joo,mulla vähän shokki,kun hän oli aina tän työn vastaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä kriisi? Sun täytyy houkutella se tänne töihinAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:juu ja Virossa on kriisi hänelläkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onks tää se lääkäri sisko?