Mun sisäinen erakko on sangen ailahtelevainen....

27.02.2012
394
0
16
Mä en pidä yllätysvieraista.
Mä en aina jaksa vastata puhelimeen tai vaikka vastaisin, niin en jaksa jaaritella aina kauaa.
Mulla on "erakkokausia" et haluun vaan olla rauhassa kotona ja tulee sellanen "antakaa mun olla!"-olo.

Sit on päiviä, et mä haluaisin hirveesti et joku tulis käymään.
On päiviä kun mun tekis mieli pulista puhelimessa jonkun hyvän ystävän kanssa pitkään.

Mä rakastan mun miestä yli kaiken ja meillä on kaikinpuolin kumpaakin tyydyttävä parisuhde.
Mutta esim.tänään mun mies lähti harrastuksensa pariin ja sanoi et tulee varmaan vasta puolilta öin.
Mä siis asennoiduin niin ja näinollen käytiin lapsen kanssa saunassa, syötiin herkkuiltapala, lapsi meni nukkumaan ja mä makasin läppäri sylissä tv:n äärellä nauttien olostani ja jääkylmästä lonkerosta.
Kunnes mies prkl kehtaskin tulla kotiin tuntia aikasemmin :O
Mun systeemit meni ihan pipariks kun se tuli tohon surffaan tekstitv:lle ja pöliseen ja päliseen ja mä kun olin asennoitunu oleen keskenäni.. :xmas:

Oikeesti tiedättekö mitä mä tarkotan?
Toisinaan kun ns.asennoidun siihen yksinoloon niin sit mua ärsyttää kun mua "häiritään"?
(Ja siis ei tästä mitään riitaa tosiaankaan tullu, aina on ihmisen saatava kotiinsa mennä :D)

Sit kun mulla on sellanen sosiaalinen olo, niin mua ärsyttää jos kaikilla on jotain menoa?
Tavallinen tuuliviiri.... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;26062149:
Voi sua. :D Mutta joo, kyllä muakin vituttaa jos mun vaivalla laaditut suunnitelmat menee pipariksi.:xmas: Harmi ettei mun sisäinen erakkoni ole ailahtelevainen, aina yhtä erakko. Vai onko se harmi sittenkään...

Oliskin jokotai, olis ehkä helpompi elää :D

Yhteistyössä