Mun pseudotieteellinen tutkimustulos parhaasta ikäerosta: mies on naista 8-11 vuotta vanhempi

vierailija
Itseä vanhempi vaimo ei kuulemma miestä haittaa nuorempana, mutta kun nainen alkaa rupsahtaa niin miehen katseet siintää kiinteissä parikymppisissä.

En halua olla ilkeä, mutta tarraapa äijäsi käsipuoleen tiukemmin kiinni, ku sä oot 55 ja mies 50 tjtn.
Mutta samalla laillahan naiset katselee nuoria kolleja. Miksi naisen pitäisi tyytyä vanhempaan pappaan?
 
Itseä vanhempi vaimo ei kuulemma miestä haittaa nuorempana, mutta kun nainen alkaa rupsahtaa niin miehen katseet siintää kiinteissä parikymppisissä.

En halua olla ilkeä, mutta tarraapa äijäsi käsipuoleen tiukemmin kiinni, ku sä oot 55 ja mies 50 tjtn.
Sähän oot ihan samoilla linjoilla m1ehen kanssa!o_O Ai hitto teijän keskusteluja olis hauska päästä sivusta kuunteleen, etenkin kun kummatkin oisitte sopivasti vinkkulasin äärellä:ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: Echo
Mutta uskovaiset haluaa säästää seksin avioliittoon, ja noilla sun ohjeilla miehet joutuisi siis olla ilman seksiä aika vanhaksi. Yleensähän uskovaiset menee naimisiin aika nuorina (seksin takia).
Lestat menee aikaisin naimisiin, mutta kyllä mun vanhassa rukouspiirissä oli 25-30 -vuotiaita miehiä jotka vasta hommasi muijan.

Seurakunnissa on paljon naisia, enemmän kuin miehiä ja jos joku nuori mies on vaan fiksu ja järkevä, niin se ei kauaa sinkkuna ole.
 
r0s
Siis voihan toi olla suht paikkansapitävä silloin kun pariudutaan ja tehdään lapset. (mulla oli kuusi vuotta vanhempi)

Mut sit ku se ukko jääräytyy ja alkaa urputtaa kaikista pikkuasioista eikä enää muuta tee vapaa-ajallaan ku jiokse niin on aika etsiä parempi.

Nykyään toi kolme vuotta nuorempi jaksaa just ja just mun tahdissa eikä mua luulla ihan pikkutytöksi sen rinnalla. (tai siis sitä mulkoilla vihaisesti)
 
vierailija
Itseä vanhempi vaimo ei kuulemma miestä haittaa nuorempana, mutta kun nainen alkaa rupsahtaa niin miehen katseet siintää kiinteissä parikymppisissä.

En halua olla ilkeä, mutta tarraapa äijäsi käsipuoleen tiukemmin kiinni, ku sä oot 55 ja mies 50 tjtn.
:) :LOL:

Onko sulla pelko että oma ukkosi katselee kiinteämpiä, siitäkö tämä tälläinen pohdiskelu?
 
Siis voihan toi olla suht paikkansapitävä silloin kun pariudutaan ja tehdään lapset. (mulla oli kuusi vuotta vanhempi)

Mut sit ku se ukko jääräytyy ja alkaa urputtaa kaikista pikkuasioista eikä enää muuta tee vapaa-ajallaan ku jiokse niin on aika etsiä parempi.

Nykyään toi kolme vuotta nuorempi jaksaa just ja just mun tahdissa eikä mua luulla ihan pikkutytöksi sen rinnalla. (tai siis sitä mulkoilla vihaisesti)
Mikä on miehillä jääräytymisikä? :unsure:
 
:) :LOL:

Onko sulla pelko että oma ukkosi katselee kiinteämpiä, siitäkö tämä tälläinen pohdiskelu?
Arviolta 36-42 % suomalaisista on pettänyt kumppaniaan, otin nopean otoksen parista tutkimuksesta/kyselystä.

Miehet jonkin verran enemmän. Niiden vaimot on sinisilmäisiä "ei se mun Petri siellä Levillä ottanu äijäporukalla ku kirnupiimää ja meni klo 22 nukkumaan ja laittoi hyvänyönviestit."

Ei tää mun aloitus nyt ihan perusteeton ole.
 
ståndiswolff
Silverfoxit saa luvan siinä vaiheessa keskittyä halonhakkuuseen, uutisiin ja miettimään tartteisko kolesterolilääkitystä tarkistaa.
Ei kuule, ne on niitä pinkinpunaisia kaljuja ja möhömahaisia keskivertopossuja ne, eikä niitten sydän kestä hakkuuta tai tunnin kuusysejä esilämmittelynä

on nääs sellasii 1% teräksisiä stondisket... eiku stondiswulffeja ;)
 
  • Haha
Reactions: Echo
no hyi v*tt-u. Olenko mä sellaisesta puhunut. itse pohdit koko ajan sitä kuinka miehet ei pidä vanhoista ja rupsahtaneista ja samaan aikaan leivot pullaa ja kerrot tehneesi sitä ja tätä herkkua.... ahdistukseenko sä tuota kaikkea mätät??
Olenko mäkään puhunut että mun mies kattelis nuorempia tai mua ahdistais?
Leivonta on mun harrastus ja mun miehellä ei oo aikaa ja hinkua nuoriin naisiin.
 
vierailija
Arviolta 36-42 % suomalaisista on pettänyt kumppaniaan, otin nopean otoksen parista tutkimuksesta/kyselystä.

Miehet jonkin verran enemmän. Niiden vaimot on sinisilmäisiä "ei se mun Petri siellä Levillä ottanu äijäporukalla ku kirnupiimää ja meni klo 22 nukkumaan ja laittoi hyvänyönviestit."

Ei tää mun aloitus nyt ihan perusteeton ole.
Mistä sä tiedät että juurikin ne vaimot on sinisilmäisiä?

Itsehän olet varma että sun mies ei petä, vaikka olisi vuoden Thaimaassa vai miten se oli. :D
 

Yhteistyössä