Mun pseudotieteellinen tutkimustulos parhaasta ikäerosta: mies on naista 8-11 vuotta vanhempi

...alkaen siitä, että nainen on vähintään 22-23.

Jaaaa.....perustelut.

-miehet rilluttelee kavereiden kanssa kolmikymppiseksi ja vaipanvaihto ei kiinnosta kuin parit eka viikkoa
-> yli kolmekymppinen mies viihtynee todennäkösemmin enemmän kotona ja motivaatiota on enemmän perheeseen
-> uraa on luotu todennäkösesti, joten rahallisesti ei äippälomat tee tiukkaa
-50 vuoden kriisissä mies voi katella vaimoaan ja aatella että on toiki hehkeä, ja siten välttyä parikymppisten misujen höyläämiseltä
-22-23-vuotiaana nainen on opiskelunsa opiskellut ja viettänyt suurimman osan rillumarei-vuosistaan. Pari vuotta seurustelua sen kolmikymppisen äijän kans, samalla hommaten vakipaikan töissä ja sit 25-vuotiaana keho on parhaassa lapsentekokunnossa.
Naisen psyyke aikuistuu n.25-vuotiaana joten siinä on valmis äitiyteen.
-äijä kun alkaa tulla raihnaiseksi 80-vuotiaana niin 72-vuotias vaimo jaksaa vielä sitä pari vuotta hoidella ennenku tuuppaa sen laitokseen kuolemaan

Eli aika sovinistinen ehdotus. Mutta ehkäisisi monia avioeroja, koska miehet ovat bilettäviä, kaveririippuvaisia, myöhään kypsyviä ja munansa vietävissä olevia otuksia.

Mielipidettä?
Ja siis jos löytää helmi-miehen niinkuin mä (jotenki ihmeen kaupalla), niin se on kypsä ja uskollinen ikäeron määrästä huolimatta...
 
vierailija
-22-23-vuotiaana nainen on opiskelunsa opiskellut
Aha, ei sitten vissiin kovin syvällisiä opintoja ole sellainen henkilö suorittanut (poikkeuksia toki on), ja ota myös huomioon, että ihmiset eivät aina heti pääse opiskelemaan sitä, mitä haluavat, tai haluavat perusopintojen jälkeen tehdä muuta tai vaikkapa opiskella jotakin aivan uutta.

Muuhun en edes viitsi kommentoida. Joo mulla on tuo ikäero miehen kanssa, mutta tavattiin vasta, kun olin reilu 30 v.

Ei mene vissiin sun "ihanteiden" mukaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Aha, ei sitten vissiin kovin syvällisiä opintoja ole sellainen henkilö suorittanut (poikkeuksia toki on), ja ota myös huomioon, että ihmiset eivät aina heti pääse opiskelemaan sitä, mitä haluavat, tai haluavat perusopintojen jälkeen tehdä muuta tai vaikkapa opiskella jotakin aivan uutta.

Muuhun en edes viitsi kommentoida. Joo mulla on tuo ikäero miehen kanssa, mutta tavattiin vasta, kun olin reilu 30 v.

Ei mene vissiin sun "ihanteiden" mukaan :D
Niin siis tuohan on ihanne. Ei mekään miehen kanssa tuota täytetä. Eikä tuokaan takaa sitä, että liitto/perhe on onnellinen.
Ja paras ihanne on se, jossa rakkaus ei katso ikää, eli että vaikka eukko onki se 10 vuotta vanhempi (vaikka ois kauheeta).

Mutta jos pääsee heti opiskelemaan niin maisterin paperit suorittaa 4 vuodessa.

Mut se kolmikymppinen ukko joutaa vielä odottaa kunnes vaimo saa opiskelut loppuun ja 1-2 työkokemusta.
 
Mutta tuossa mun ihannemallissa mies joutuu kärsimään myös. Koska tiedän että jotkut miehet alkaa haikailla omien lasten saamista jo 25-vuotiaana.

Mut ei se pelkkä haikailu auta. Miehen pitää odottaa kypsymistään, kärsiä ja kitua kunnes isyyden jalo tehtävä voidaan just ja just hänelle suoda. :mad: :sneaky:
 
Mitä se 75-vuotias eläkerouva sitten tekee, kun ukko on kupsahtanut?

Alkaa pyöriä viimeset rundit Eläkeliiton matkoilla, ystävättären kanssa vaikka Pärnussa, olla ja muikistella pitkäikäisten pappojen kiusoittelun kohteena ja järkätä vielä kutsuja ja juhlia.
Yli 80-85- vuotiaana alkaa hänkin jo sit himmailla ku ei enää jaksa.

Nimim.Vierestä seurannut tuonikäisten touhuja
 
vierailija
Mitä se 75-vuotias eläkerouva sitten tekee, kun ukko on kupsahtanut?

Alkaa pyöriä viimeset rundit Eläkeliiton matkoilla, ystävättären kanssa vaikka Pärnussa, olla ja muikistella pitkäikäisten pappojen kiusoittelun kohteena ja järkätä vielä kutsuja ja juhlia.
Yli 80-85- vuotiaana alkaa hänkin jo sit himmailla ku ei enää jaksa.

Nimim.Vierestä seurannut tuonikäisten touhuja
No anna pyöriä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mä olen eri mieltä. Iällä ei ole väliä. On näitä pariskuntia pienellä ikäerolla ja ovat olleet naimisissa yli 50v. Ovat yhdessä tänäkin päivänä.

Ei haittaa vaikka on isompi ikäero. Esim. 15-20v. :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Echo
Onnellinen aviovaimo
Mun mies on mua 16 vuotta vanhempi. En mä iän perusteella katso kehen rakastun. Olen seurustellut omankin ikäisten tai muutaman vuoden vanhempien kanssa, mutta se oikea löytyikin vanhemmasta miehestä.

Ja ennen kuin kukaan alkaa aukomaan päätään huonosta isäsuhteesta yms. niin mulla on hyvä isä enkä tarvitse toista. Aviomies on tasaveroinen elämänkumppani mulle eikä mikään vanhemman korvike.
 
vierailija
Ja höpsis. Mun mies on mua nuorempi, aloimme olla yhdessä kun mies oli 25 ja mä jo lähempänä 30... yhdessä jo yli kymmenen vuotta. Ei ole muna miestä vienyt eikä muutenkaan. Ystäviensä kanssa joskus viihteellä käy mutta niin pitääkin, minä käyn myös, ei sitä tarvitse menoja kokonaan jättää, välillä on hyvä tuulettua.
En voisi kuvitellakaan olevani itseäni 10 vuotta vanhemman kanssa...
 
Ja höpsis. Mun mies on mua nuorempi, aloimme olla yhdessä kun mies oli 25 ja mä jo lähempänä 30... yhdessä jo yli kymmenen vuotta. Ei ole muna miestä vienyt eikä muutenkaan. Ystäviensä kanssa joskus viihteellä käy mutta niin pitääkin, minä käyn myös, ei sitä tarvitse menoja kokonaan jättää, välillä on hyvä tuulettua.
En voisi kuvitellakaan olevani itseäni 10 vuotta vanhemman kanssa...
Itseä vanhempi vaimo ei kuulemma miestä haittaa nuorempana, mutta kun nainen alkaa rupsahtaa niin miehen katseet siintää kiinteissä parikymppisissä.

En halua olla ilkeä, mutta tarraapa äijäsi käsipuoleen tiukemmin kiinni, ku sä oot 55 ja mies 50 tjtn.
 
vierailija
Mutta uskovaiset haluaa säästää seksin avioliittoon, ja noilla sun ohjeilla miehet joutuisi siis olla ilman seksiä aika vanhaksi. Yleensähän uskovaiset menee naimisiin aika nuorina (seksin takia).
 

Yhteistyössä