Mun pseudotieteellinen tutkimustulos parhaasta ikäerosta: mies on naista 8-11 vuotta vanhempi

vierailija
Echolla tulee aika ajoin näitä juttuja että "teidän miehet pettää mutta MUN MIES EI". Muut naiset on sinisilmäisiä ja niiden miehet pettää niitä, mutta mun mies ei pettäisi ikinä ja mä TIEDÄN sen.
 
vierailija
Arviolta 36-42 % suomalaisista on pettänyt kumppaniaan, otin nopean otoksen parista tutkimuksesta/kyselystä.

Miehet jonkin verran enemmän. Niiden vaimot on sinisilmäisiä "ei se mun Petri siellä Levillä ottanu äijäporukalla ku kirnupiimää ja meni klo 22 nukkumaan ja laittoi hyvänyönviestit."

Ei tää mun aloitus nyt ihan perusteeton ole.
En tunne yhtäkään naista joka olisi kuvailemasi kaltainen. Ettet olisi itse tuollainen oman miehesi suhteen? Hyväuskoisia miehiä muutaman tunnen, jotka ei voisi kuvitella vaimonsa pettävän. Naiset pettää yhtä paljon kuin miehet, mutta ei jää kiinni yhtä helposti.
 
vierailija
Noh, jotkut kelvottomat miehet on munansa vietäviä, (niinkuin jotkut naiset pillunsa vietäviä) mutta sellaisia ei kannata ottaa puolisoksi, iästä riippumatta. On hyviä miehiä (muitakin kuin ap:n) jotka kelpaa puolisoksi, myös nuorena.
 

Yhteistyössä