Mun pölynimuri on homehtunu!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja homekurkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

homekurkku

Vieras
Aloin tuossa eilen imuroimaan, ihmettelin kun huoneisiin levisi maakellarin/varaston tunkkainen ja homeinen haju. Avasin sit siitä luukun.. ei per.. Oli yltäpäätä homeessa!! Pussi, sen ympäriltä, kannen alta, siis kokonaan! Mies imuroinut viimeksi. On ilmeisesti jotain ruokaa tms. vetänyt sillä. Näyttää siltä ettei ole enää käyttokunnossa, mitä mieltä olette? Hengitin varmaan kaikki homeitiötkin siinä keuhkoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja homekurkku:
Aloin tuossa eilen imuroimaan, ihmettelin kun huoneisiin levisi maakellarin/varaston tunkkainen ja homeinen haju. Avasin sit siitä luukun.. ei per.. Oli yltäpäätä homeessa!! Pussi, sen ympäriltä, kannen alta, siis kokonaan! Mies imuroinut viimeksi. On ilmeisesti jotain ruokaa tms. vetänyt sillä. Näyttää siltä ettei ole enää käyttokunnossa, mitä mieltä olette? Hengitin varmaan kaikki homeitiötkin siinä keuhkoihin.

No,tuota....ilmeisesti teillä ei kovin usein imuroida? Mä imuroin joskus jos on jotain ruuan tähteitä lattialla,mutta ei meidän imuri homeeseen oo menny.

Alkuperäinen kirjoittaja Piiku:

No,tuota....ilmeisesti teillä ei kovin usein imuroida? Mä imuroin joskus jos on jotain ruuan tähteitä lattialla,mutta ei meidän imuri homeeseen oo menny.

Vähintään kerta viikko. Paitsi nyt ku ollaan oltu reissussa niin jäi siivouspäivä väliin. eli 11 päivää olin imuri käymättä.. Voisko johtua esim vedestä? siis jos se pussi on kastunu.

:laugh: sori mut toi nsun nikkis oli aika hauska.
Voisin suositella teille samaa imuria kun mikä meillä nyt,eli pussiton imuri johon ei tarvi pusseja vaihtaa,vaan säiliö tyhjennetään tarvittaessa tai vaikka joka kerran jälkeen,vähän niinku samanlainen periaate kun rikkaimurissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Piiku:

Vähintään kerta viikko. Paitsi nyt ku ollaan oltu reissussa niin jäi siivouspäivä väliin. eli 11 päivää olin imuri käymättä.. Voisko johtua esim vedestä? siis jos se pussi on kastunu.

ai,no ei se sit siitä johdu.No,kyllähän se kosteus toki vaikuttaa.Sorry,kun epäilin.
:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Miksuli:
:laugh: sori mut toi nsun nikkis oli aika hauska.
Voisin suositella teille samaa imuria kun mikä meillä nyt,eli pussiton imuri johon ei tarvi pusseja vaihtaa,vaan säiliö tyhjennetään tarvittaessa tai vaikka joka kerran jälkeen,vähän niinku samanlainen periaate kun rikkaimurissa.

Sen pöllähdyksen jälkeen oon oikeasti homekurkku =) Pitäs juu ostaa, ollaan jo pitemmän aikaa etitty hyvää imuria. Minkä merkkinen se sun imuri on. Ja minkähintanen oli.

volta on merkki ja kodin anttilasta ostettiin se makso plussa kortilla 99e,ilman korttia 149e ja mun mielestä ne vielä hetki sitten sitä ainakin mainosti jossain.
Mä oon ollu ihan tyytyväinen,hyvä imuteho,kun on sillä suurimmalla teholla niin meinaa matot lähteä mukaan.
Eli siinä portaaton tehon säätö,itse imuroin matot sillä pienimmällä teholla ja puhdasta tulee,ja tosiaan helppo kun saa tyhjennettyä joka kerta,kun pussillisissa se ongelma monesti että imuroidessa jää sellanen tunkkanen haju ilmaan kun siellä pussissa vanhoja roskia,pölyä ym.ja tuskin on kauheen taloudellista vaihtaa pussia joka imuroinnin jälkeen.
Itse kyllästin juuri tohon tunkkaseen hajuun ja siihen että meidän imuri rupes rikkoo niitä pusseja vaikka oli juuri vaihdettu.

Yhteistyössä