mun pojalla on HIUKSET!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
koko pienen ikänsä ollu ns. kalju..muutama hassu hius siellä täällä mutta nyt sitten noussut semmonen pellehermanni-kihara takaraivoon ja päältä noussu tukka ihan kunnolla.
pitäs varmaan jollain muullakin alkaa pesemään kun sillä pesunesteellä?
vai minkäikäsenä te ootte shampoita alkanu käyttämään lapsilla?

2,5v poika ja ihan tosi tosi harvoin pesen hiukset jollain miedolla lasten shampoolla. Ja pojalla on jo ihan kunnon hiukset. Lähinnä kesällä pestiin shampoolla kun pää hikos

mun 2 vuotiaalla tytöllä on tukka paksu ja yltää neidin alaselkään jo joten oon pessy nykyään jo ihan muumishampoolla. pienempänä pestiin apteekin niillä omille...aco vai mikä se on, semmosta mitä ovi syödä huvikseen jos tarve vaatii, pelkkiä elintarvikkeiks luokiteltuja aineksia niissä.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja hh:
mun 2 vuotiaalla tytöllä on tukka paksu ja yltää neidin alaselkään jo joten oon pessy nykyään jo ihan muumishampoolla. pienempänä pestiin apteekin niillä omille...aco vai mikä se on, semmosta mitä ovi syödä huvikseen jos tarve vaatii, pelkkiä elintarvikkeiks luokiteltuja aineksia niissä.. :)

Me ollaan käytetty tota Acoa nykyisin

tytöllä kohta 4v on tosi pitkät ja paksut hiukset. Ja pakko on pestä shampolla. Hänellä on jotain missä on hoitoaine samassa ja lapsille tarkoitettu ja samaa sarjaa selvityssuihke. Tekis kyllä välil mieli näitä hoitaessani leikata kaljuksi tai lyhkäseksi mutta ei malta.

ahaa okei..eli shampoot jää hyllyyn vielä.jotenkin ne töyhdöt tuntuu rasvasilta ja pää "haisee" vaikkei karstaa ole.
kova poika kyllä hikoilemaan :D
takaraivolle on siis nyt noussut korvasta korvaan semmonen seppo taalasmaa-tukka mutta kikkarana.
isänsä kutrit periny perkule :ashamed:

ja ikää on vasta 1v4kk

Se apteekin aco (baby mousse shampoo) on ihan mieto ja voihan sillä pestä vaikka kerran tai kaksi kuussa ensi alkuun. Talvella kun pidetään pipoa niin on ihan hyvä pestä pää välillä.

Meillä alkoi lapselle tulla karstaa ennenkuin älysin ruveta shampoolla päätä pesemään. Siitä karstasta oli hankala päästä eroon, kun oli päähän pesiytynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
ahaa okei..eli shampoot jää hyllyyn vielä.jotenkin ne töyhdöt tuntuu rasvasilta ja pää "haisee" vaikkei karstaa ole.
kova poika kyllä hikoilemaan :D
takaraivolle on siis nyt noussut korvasta korvaan semmonen seppo taalasmaa-tukka mutta kikkarana.
isänsä kutrit periny perkule :ashamed:

ja ikää on vasta 1v4kk

Voithan ostaa esim muumishampoota ja laittaa sitä ihan pikkusen.

Muumi on hyvä.

Muumituotteiden mieto koostumus on suunniteltu lasten hennoille hiuksille sekä herkälle hiuspohjalle ja iholle. Tuotteet sopivat päivittäiseen käyttöön. Shampoiden neutraali pH on hellävarainen myös silmille.

Hiustenpesu on hauskaa hyväntuoksuisella shampoolla!

Vapaa Valinnassa ollut kanssa joitain hyviä ja halpoja shampoita.

Yhteistyössä