mun pitäisi saada valmiiksi opinnäytetyö, tää viikko aikaa. ja päiväkoti ottaa päähän!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v.päiväkoti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v.päiväkoti

Vieras
onko tää edes laillista? kun oon nyt VAAN kotona niin pitäisi mennä hakemaan lapsi aiemmin, koska heillä on sellanen käytäntö!!! miten niin vaan kotona? sama aika mulla menee opinnäytetyön tekemiseen kotonakin kuin mitä menisi jos menisin koululle sitä tekee!! ja mä en valmistu ikinä jos en nyt sitä tee!

mua niin ärsyttää kaverilla on perhepäivähoitjalle lapsi joka päivä klo 17saakka, eikä siltä kysellä voisko hakee aiemmin. tai sanota että jos ootkin kotona niin pitäisi tulla jo klo 15 hakemaan!!! siis mitä ihmettä??

en oo ikinä ennen kuullut vastaaasta! onks kaikki päivä kodit tälläsiä? (eiks se ole vanhempien asia päättää kun kokopäivä hoitopaikan on anonut ja saanut että koska lapsensa hakee?) päiväkoti on kuitenkin auki klo.7-17 joka arkipäivä! mihin mä valitan tosta??

Eivät varmaan oo tajunnu tilannetta vaan ajattelevat että olet kesälomalla, sanot vaan että sulla on täyspäiväistä opiskelua tää viikko eikä mitään kotona lojumista. Vaikka ei sun tarvi mitään selitellä, päiväkotien käytännöt on vain toiveita, kunhan vain aukioloaikojen sisällä haet lapset niin ei oo mitään napinaa, jos lapsi siis täyspäiväsesti hoidossa.

kyllä on haettu täysipäiväinen hoitopaikka ja saatu. itseasiassa tossa aiemmin olin työharjoittelussa niin vein lapsen 8.30 ja hain klo 16.50. en ymmärrä siis ollenkaan miksi mun nyt olisi PAKKO HAKEA aiemmin. lisäksi mitä se niille kuuluu edes mitä teen sillä ajalla? jos lapsella kerran hoitopaikka on niin eikö tosiaan vanhemmilla ole oikeus lapsi siellä hoidossa pitää vaikka kaivaisivat takapuoltaan sen 8h. ?? käsittääkseni suomessa eletään

mä oon oikeesti niin raivona. tästä lähtien vaikka olisin työttömänä mä en kyllä sano sitä päiväkotiin! jokaikisellä mun tutullani kellä on lapset hoidossa on hoidossa just sen 8tuntia oli heillä sitten mikä tilanne tahansa, yksikin tuttu opiskelee etälukiota(nuori) ja hänen lapsi on hoidossa joka päivä 9-17 välisen ajan. ja ystävä VAAN KOTONA! vaikkakin opiskelee mutta eihän sitä lasketa! samallahan pitäisi hoitaa lapsi ja tehdä koulutyöt.

Yhteistyössä