Mun pitäs keksiä jotakin pientä mukavaa lahjaa

mun siskoille (+ niiden miehille) ja niiden lapsille.
Siis vaikka joku lahja yhteisesti aina perheen aikuisille ja sit jotain lapsille... mutta pää klikkaa tyhjää.

Lapsille mie ehkä keksin vielä jotain, mutta mitä noille aikuisille?

Ensin mie mietin, että sellainen juustotarjotin, jossa on niitä juustoja + juustoveitsisetti tai sellainen, mutta kun ne saattaa pilaantua, kun jos ne antaa, niin ei osaa sanoa koska ne sit taas saa kylmään... jos siskot siis vaikka ajelee meilläpäin ja jatkaa sit matkaa muuallekin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Mie ajattelin noita lautapelejä, mutta kun en tiiä mitä heillä jo on :/
siun pitää kierrellen kysyä ;) tai sit jos on tullu jotain uusia...
Hmm... Että jotta soittais siskot läpi, jotta mitäs pelejä teillä on... kun mie oisin halunnut lainata.
Mut hei, toi vois toimia :)
mie aina teen noin,et kierrellen kysyn tai tarviin just lainaan tai jtn.on toiminu..tai sit oon sanonu et oon sellasta ostamas et onx teillä,et onko hyvä jne ;)

Mau
Herkkukorit ei kyllä ole pieniä lahjoja, niihin näet uppoaa pitkä sentti.
Yksi meidän tuttavapiirissä suosittu peli on ollut Huojuva torni, http://www.leikkien.fi/epages/Kaupat.sf/?ObjectPath=/Shops/leikkien/Products/AM202T
Maksaa Robin Hoodissa 7,90 eur. Sitä voi pelata niin aikuiset kuin lapsetkin.
Tai entä joku cd, tiedät varmaan siskojen musiikkimaun? Tai leivot itse jotakin, vaikka suolaisen piirakan? Tai lupaus lastenhoito-, ikkunanpesu-, tms. avusta laitettuna lahjakortiksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Mau:
Herkkukorit ei kyllä ole pieniä lahjoja, niihin näet uppoaa pitkä sentti.
Yksi meidän tuttavapiirissä suosittu peli on ollut Huojuva torni, http://www.leikkien.fi/epages/Kaupat.sf/?ObjectPath=/Shops/leikkien/Products/AM202T
Maksaa Robin Hoodissa 7,90 eur. Sitä voi pelata niin aikuiset kuin lapsetkin.
Tai entä joku cd, tiedät varmaan siskojen musiikkimaun? Tai leivot itse jotakin, vaikka suolaisen piirakan? Tai lupaus lastenhoito-, ikkunanpesu-, tms. avusta laitettuna lahjakortiksi?
Musiikkia en uskalla ostaa, en tunne heidän musiikkimakuaan kuitenkaan niin hyvin.
Tuossa piirakassakin on se ongelma, että säilyykö sit miten.
Ja lastenhoitoonkaan mie en kelpaa, tai siis oikein kykene, saatika ikkunanpesuun, kun sit tulee ongelmia omien lasten vahtimisen kanssa (ei siis asuta lähekkäin, vaan matkaa lähimmälle siskolle on yli 50km.)

Mutta pitänee miettiä uota peliä, mie tiiänkin sen, se on ihan kiva. :)

Yhteistyössä