Mun pitää viedä lapsen lahjat isälle

• Viestiketjun aloittaja Kaipaa apua
  • Ensimmäinen viesti
"ViVi"
Taidan olla tyhmä, mutta kenen isälle olet lahjoja viemässä...?Ei kait täältä voi tuollaiseen kysymykseen saada ihan oikeasti vastausta?! Vai menikö mulla jotaki pahemman kerran ohi....

Kaipaa apua
Siis lapsen isälle pitää palauttaa lapsen lahjat, jotka ollaan saatu hänen sukulaisiltaan sekä kavereilta.

Tosta manskulta ei ois, kun puoli kilsaa sen työpaikalle, joten kai se sen matkan voi kävellä hakemaan niitä :D

[QUOTE="vieras";24442484]Mannerheimintie 30, Helsinki. Sinne rappusille voit jättää.[/QUOTE]

Älä puhu puppua. Oikea osoite on Tehtaankatu 25, Helsinki. Olen siinä vastassa niin voit jättää minulle.

T: vihainen nyx

Viimeksi muokattu:
Kaipaa apua
[QUOTE="Iines";24442620]Eikö sitä osoitetta voi ihan siltä isältä kysyä? Tai sitten palautat sen työpaikalle.[/QUOTE]

Mulle ei kuulu missä asuu, joten osoitetta ei tipu. Sen vanhempien osoitteen mä kyllä tiedän ja työpaikan, jospa ne sitten kiikuttais sinne.

Kypsä harmaana
Jos isä kerran vaatii niin hakekoon sun luota tai sun määräämästä paikasta sun aikataulun mukaan, sun ei tarvitse muuta tehdä kuin pakata ne pussiin valmiiksi. Ei sun tarvitse selvitellä osoitetta jos ei sitä vapaaehtoisesti ole antanut. Ilmoita vaan tekstiviestillä milloin haettava ja mistä.

• Tykkää
Reactions: pupeltaja
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä harmaana;24442766:
Jos isä kerran vaatii niin hakekoon sun luota tai sun määräämästä paikasta sun aikataulun mukaan, sun ei tarvitse muuta tehdä kuin pakata ne pussiin valmiiksi. Ei sun tarvitse selvitellä osoitetta jos ei sitä vapaaehtoisesti ole antanut. Ilmoita vaan tekstiviestillä milloin haettava ja mistä.
Juuri näin.

Kaipaa apua
Ei se suostu tapaamaan lasta, kun kahdestaan. Lapsi on rintaruokinnalla ja isästä tehty lastensuojeluilmoitus aggressiivisen käytöksen vuoksi.
Mä olen lapsi varas, kuten samaan rikokseen on syyllistynyt äitini.

Parisuhteessa oli ongelmia, joihin mä olin syyllinen. Nyt alkaa taloudellinen tilanne olla kunnossa vihdoin ja laskut pystyy hoitaa ajallaan. Ystäviä käy taas kylässä ja lasten kavereitakin meillä pyörii. Hän on siis vaan tän pienimmän isä. Lupaa ei enään tarvitse kysyä, voiko meille joku tulla käymään.

Haluaako joku kuulla lisää?

ok
Ei se suostu tapaamaan lasta, kun kahdestaan. Lapsi on rintaruokinnalla ja isästä tehty lastensuojeluilmoitus aggressiivisen käytöksen vuoksi.

Parisuhteessa oli ongelmia, joihin mä olin syyllinen. Nyt alkaa taloudellinen tilanne olla kunnossa vihdoin ja laskut pystyy hoitaa ajallaan. Ystäviä käy taas kylässä ja lasten kavereitakin meillä pyörii. Hän on siis vaan tän pienimmän isä. Lupaa ei enään tarvitse kysyä, voiko meille joku tulla käymään.

Joka naisen unelma-ukko..

Khimaira

Voiko ne tavarat toimittaa lastenvalvojan kautta?

"xxx"
onko sulla lapsen isän puolen sukulaisiin millaiset välit? Jos siis lapsen isänäiti on ostanut lapselle vaikka lelun kysy suoraan häneltä että onko lelu lapselle vai lapsen isälle.

Tai sitten palautat kaikki ja katkaiset välit koko sukuun. Et ota enää mitään vastaan. Ehkä kuitenkin helpompi sinulle noin. Jaksuja kovasti tilanteeseen.

Kaipaa apua
[QUOTE="xxx";24443238]onko sulla lapsen isän puolen sukulaisiin millaiset välit? Jos siis lapsen isänäiti on ostanut lapselle vaikka lelun kysy suoraan häneltä että onko lelu lapselle vai lapsen isälle.

Tai sitten palautat kaikki ja katkaiset välit koko sukuun. Et ota enää mitään vastaan. Ehkä kuitenkin helpompi sinulle noin. Jaksuja kovasti tilanteeseen.[/QUOTE]

Ei miehen sukulaiset halua pitää lapseen yhteyttä. Yritetty on, mutta ei niitä kiinnosta.

Lapsen isä on ilmoittanut myös, että en saa lähettää hänen äidilleen viestiä tai sukulaisille. Kaverit mihin tutustuin hänen puoleltaan parisuhteen aikana eivät kuulema halua olla tekemisissä mun kanssa, ei myöskään lapsen kummit jotka ovat miehen puolelta.

Yhteistyössä