V
Vepasto
Vieras
ku kirppiksillä ja huutonetissä on niin ihania kankaita ja vanhoja verhoja, joista sais kivoja mekkoja. :snotty: :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Mun pitäis saada ompelutaito ja -kone, kun meillä tyttöjä kaksi. :snotty: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Mun pitäis saada ompelutaito ja -kone, kun meillä tyttöjä kaksi. :snotty: :ashamed:
mulla ei ole omaa konetta mutta äitillä on ompelukone ja saumuri. Ompelutaitoakaan ei ole, mutta aina voi opetella.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Mun pitäis saada ompelutaito ja -kone, kun meillä tyttöjä kaksi. :snotty: :ashamed:
mulla ei ole omaa konetta mutta äitillä on ompelukone ja saumuri. Ompelutaitoakaan ei ole, mutta aina voi opetella.![]()
Mie viimeksi ommellu kai yläasteella. :/ Haluaisin kovasti kyllä iteki ommella, mutta muistaakseni sain aikaiseksi ryppyistä kangasta ja vinoa ommelta.![]()
Nytkin olisi niin ihana tytöille ommella samasta kankaasta mekot tai takit... :heart: Ei kai se niin vaikeaa tosiaan voi olla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Mun pitäis saada ompelutaito ja -kone, kun meillä tyttöjä kaksi. :snotty: :ashamed:
Mie viimeksi ommellu kai yläasteella. :/ Haluaisin kovasti kyllä iteki ommella, mutta muistaakseni sain aikaiseksi ryppyistä kangasta ja vinoa ommelta.![]()
Nytkin olisi niin ihana tytöille ommella samasta kankaasta mekot tai takit... :heart: Ei kai se niin vaikeaa tosiaan voi olla.![]()
Ei sellasen yksinkertaisen mekon ompeleminen ole kuulemma ollenkaan vaikeeta. Ja kun mä olen onnistunut ompelemaan käyttökelpoisia vaippojakin, niin miksei sitten jotain muuta.Mun tuurilla, jos vielä lapsia saan, ne on kaikki poikia. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Mun pitäis saada ompelutaito ja -kone, kun meillä tyttöjä kaksi. :snotty: :ashamed:
Ei sellasen yksinkertaisen mekon ompeleminen ole kuulemma ollenkaan vaikeeta. Ja kun mä olen onnistunut ompelemaan käyttökelpoisia vaippojakin, niin miksei sitten jotain muuta.Mun tuurilla, jos vielä lapsia saan, ne on kaikki poikia. :snotty:
Saahan pojillekin tehtyä kivoja vaatteita. =)
Mun äiti on joskus käyny jonku ompelijakoulun tms.Ja osaa kyllä ommellakin. Siskoltani saisin kuulemma ompelukoneen lainaan. Tuskin osaisin lankaakaan laittaa siihen, mutta voisin kokeilla. =) Ja isäni äiti taas on kutomisen ja virkkaamisen mestari, mummon tekemiä neuleita säilytän kuin kalliita aarteita. :heart: Itse taas olen käsistäni muuten kätevä, mutta kun pitäisi ompelukonetta käyttää... Ihan toinen asia.
Ja niin, en uskaltaisi edes vaippoja ommella. Ehkä verhoja, tosin kulmissa olisin jo kusessa.![]()