:'( Miten ihmeessä noi naperot kasvaa niin kovin äkkiä?? Vuoden päästä saan saatella pojan jo kouluun...
meillä on suurinpiirtein näin esikoispojan 19v kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Ja muutaman vuoden päästä sille kasvaa jo viiksetkin, ja se taputtelee mua ohi kulkiessaan päälaelle. Eteisessä on koon 43 tennareita. Ja kaiken maailman noita-akkoja tulee näytille mun pientä prinssiäni vokottelemaan!
Joo, ei olekaan. Kohta teitin eteinen täyttyy niistä 43 kanoottitennareista kun hapsunaamaretkut tulevat vokottelemaan teidän rinsessaanne :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mun pieni lähti kouluun. Eihän tästä oo pitkäkään aika siihen, kun se täysi-ikäistyy, muuttaa pois kotoa, jne :'(
...ne tulee möreellä äänellä örisemään että "mutsi hei, vippaa pari kybää". Ja haisevatkin. Ah, ja voi :'(Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:meillä on suurinpiirtein näin esikoispojan 19v kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Ja muutaman vuoden päästä sille kasvaa jo viiksetkin, ja se taputtelee mua ohi kulkiessaan päälaelle. Eteisessä on koon 43 tennareita. Ja kaiken maailman noita-akkoja tulee näytille mun pientä prinssiäni vokottelemaan!
Meillä oli kanssa edellisessä päiväkodissa tosi kivat miniäehdokkaat, mutta ne jäivät edelliselle kotipaikkakunnalle ja mun noitapelkoni sai tulta alleen :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:Nuo noita-akat ja velho-pojat mua huolestuttaa kaikkein eniten . Mitä jos nyt kuitenkin vanhemmat sais päättää, tytöllä oli eskarissa tosi kiva ja kiltti poika joka siihen oli niin kovasti ihastunut, voisin sen huolia vävyksi muttei sitten ketään muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:...ne tulee möreellä äänellä örisemään että "mutsi hei, vippaa pari kybää". Ja haisevatkin. Ah, ja voi :'(Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:meillä on suurinpiirtein näin esikoispojan 19v kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Ja muutaman vuoden päästä sille kasvaa jo viiksetkin, ja se taputtelee mua ohi kulkiessaan päälaelle. Eteisessä on koon 43 tennareita. Ja kaiken maailman noita-akkoja tulee näytille mun pientä prinssiäni vokottelemaan!
Sopii yrittää. Iskä osaa ampua :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Joo, ei olekaan. Kohta teitin eteinen täyttyy niistä 43 kanoottitennareista kun hapsunaamaretkut tulevat vokottelemaan teidän rinsessaanne :xmas:
Meidän pitää järjestää asiat niin, että teidän prinssi tapaa meidän prinsessan.Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Meillä oli kanssa edellisessä päiväkodissa tosi kivat miniäehdokkaat, mutta ne jäivät edelliselle kotipaikkakunnalle ja mun noitapelkoni sai tulta alleen :xmas:
Voi pentele, mä unohdin ne pirun mopot!Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Sopii yrittää. Iskä osaa ampua :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Joo, ei olekaan. Kohta teitin eteinen täyttyy niistä 43 kanoottitennareista kun hapsunaamaretkut tulevat vokottelemaan teidän rinsessaanne :xmas:
Paitsi että juniorin kaverit kuitenkin täyttää eteisen kanooteillaan ja etupihan viritetyillä mopoillaan...autsista :|
No sanos muuta, kun muut on kuitenkin ihan kelvottomiaAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Meidän pitää järjestää asiat niin, että teidän prinssi tapaa meidän prinsessan.Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Meillä oli kanssa edellisessä päiväkodissa tosi kivat miniäehdokkaat, mutta ne jäivät edelliselle kotipaikkakunnalle ja mun noitapelkoni sai tulta alleen :xmas:
Eihän tässä hitto vie oo muuta vaihtoehtoa enää! :xmas:
tai sitten kun on 18v, niin on ne kovaääniset autot ja musiikki soiAlkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Voi pentele, mä unohdin ne pirun mopot!Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Sopii yrittää. Iskä osaa ampua :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Joo, ei olekaan. Kohta teitin eteinen täyttyy niistä 43 kanoottitennareista kun hapsunaamaretkut tulevat vokottelemaan teidän rinsessaanne :xmas:
Paitsi että juniorin kaverit kuitenkin täyttää eteisen kanooteillaan ja etupihan viritetyillä mopoillaan...autsista :|
Meidän kaltaiset hyvät kasvattajat ja oikealla tavalla asennoituneet opiskelijaäidit on kuitenkin tosi harvassa... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:No sanos muuta, kun muut on kuitenkin ihan kelvottomia
Niin justiinsa. "Nostin äiti vähän opintolainaa ku tarttin uuden subbarin, voisiksä maksaa sit ne mun koulukirjat?".Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:tai sitten kun on 18v, niin on ne kovaääniset autot ja musiikki soiAlkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Voi pentele, mä unohdin ne pirun mopot!Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Sopii yrittää. Iskä osaa ampua :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Joo, ei olekaan. Kohta teitin eteinen täyttyy niistä 43 kanoottitennareista kun hapsunaamaretkut tulevat vokottelemaan teidän rinsessaanne :xmas:
just näinAlkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Niin justiinsa. "Nostin äiti vähän opintolainaa ku tarttin uuden subbarin, voisiksä maksaa sit ne mun koulukirjat?".Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:tai sitten kun on 18v, niin on ne kovaääniset autot ja musiikki soiAlkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Voi pentele, mä unohdin ne pirun mopot!Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Sopii yrittää. Iskä osaa ampua :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Joo, ei olekaan. Kohta teitin eteinen täyttyy niistä 43 kanoottitennareista kun hapsunaamaretkut tulevat vokottelemaan teidän rinsessaanne :xmas:
Sarjassamme "Elämän virstanpylväät".Alkuperäinen kirjoittaja as if:Mun vauva meni kutoselle ja sille ostettiin yks päivä dödöä (meinasin alkaa pillittää kaupassa )
Ai kamala! |O Tätä mä juuri tarkoitin, tulevaisuus näyttää kovin synkältä :'(Alkuperäinen kirjoittaja as if:Mun vauva meni kutoselle ja sille ostettiin yks päivä dödöä (meinasin alkaa pillittää kaupassa )
Toi on ihan kauheetaAlkuperäinen kirjoittaja as if:Mun vauva meni kutoselle ja sille ostettiin yks päivä dödöä (meinasin alkaa pillittää kaupassa )
Kai vielä saa karvanoppia ja Wunderbaumeja Biltemasta?Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:tai sitten kun on 18v, niin on ne kovaääniset autot ja musiikki soi
Todellakin B)Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Meidän kaltaiset hyvät kasvattajat ja oikealla tavalla asennoituneet opiskelijaäidit on kuitenkin tosi harvassa... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:No sanos muuta, kun muut on kuitenkin ihan kelvottomia
Sama homma tuli mieleenAlkuperäinen kirjoittaja Terhikki:Toi on ihan kauheetaAlkuperäinen kirjoittaja as if:Mun vauva meni kutoselle ja sille ostettiin yks päivä dödöä (meinasin alkaa pillittää kaupassa )
Nyt tuli kauhea flashback siihen hetkeen kun äiti aikanaan kysyi kaupassa 'tarviskohan sullekin jo ostaa liivit?'