Mun pian 3-vuotias ei kakkaa muualle kuin housuihinsa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
aina kun joku uskaltautuu kysymän täällä ihana asiallisesti jotain,nin te rakkaat mitäsnytläiset saatte kyl asian väännettyä tappeluks ja toisten tapojen ivaamiseksi. Eiköhän me kaikki mahduta tänne lapsinemme pottien kanssa ja ilman.

Mene ap lelukauppaan ja anna tytön valita yksi mieluinen lelu. Selitä, että se on isojen lasten lelu ja isot käyvät vessassa kakalla. Kun homma alkaa sujua, menette yhdessä uudestaan sinne lelukauppaan ostamaan sen isojen tyttöjen palkintolelun.

Meillä oli vähän alle 3-v hysteerisen pyttykammoinen. Oli kyllä jo täysin kuiva ollut pikään, myös yökuiva alle 2-v, mutta suostui käymään vain potalla. Päiväkoti teki tästä ongelman, sillä heillä ei kuulemma ollut pottia enää niin isoja varten, koska ryhmässä oli monta pientä potankäyttäjää. No, käytiin sattumalta lelukaupassa ja poika ihastui siellä isoon paloautoon. Ei oltu sillä kertaa ostamassa isoa lelua ja lapsi tiesi sen. Jälkikäteen mulla välähti, että ehdotan pojalla vaihtokauppaa. Hän heittää potan roskiin ja alkaa käydä vain pytyllä ja saa sitten sen paloauton, jota niin kovasti himoitsi. Kaikkia tarroja ja muuta oli jo yritetty tähän pyttykammoon, mutta paloauto oli lopulta niin suuri houkutus, että potan käyttö loppui siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Minun tytär oli vielä nelivuotiaana sellainen että kun kakkahätä tuli niin halusi vaipan ja siihen väänsi. Ja sitten pyllyn pesulle.

Annoin tehdä niinkuin halusi ja sitten oppikin ilman senkummempia "opettelemisia" tekemään pottaa johon edelleenkin tekee vaikka on jo viisi vuotias. Osaa kyllä nykyään pöntöllekin.

Ei tuossa ole mitään outoa tai järkyttävää, älä tee asiasta ahdistavaa numeroa äl'äkä kerro muille tiukkapipoisille äideille etteivät jeesustelullaan aiheuta lapsellesi traumoja!

Siis tämäkö sinun mielestäsi on ihan normaalia? 5 v käyttää pottaa? Annatko kaikessa lapsen tehdä niinkuin haluaa? Jos näin, niin onnea tulevaisuudelle......

Ja mikä ettei 5v SAISI käyttää pottaa jos haluaa? On kesäreissuillakin kätevää kun ei tarvi lapsen kanssa nuohota paskasia huoltoaseman vessoja.

Ihmetelkää te sitten miksi lapsistanne tulee anaalisia pihtareita ja seksuaalisesti estyneitä neurootikkoja jotka aikuisena juoksevat terapiassa jos POTTAKIN on noin epänormaalia ja ihan VIISIVUOTIAALLA!!

No totta mooses, sehän onkin ihan mielettömän kätevää raahata sitä paskapottaa koko ajan mukana. Voihan herramunjee......

Niin no, meidän isoon farmariVolvoon mahtuu kyllä yksi BabyBjörnin potta oikein hyvin ja kesällä on helpompi pysähtyä tienreunaan kuselle (potalle tai kyykkykuselle ja -paskalle) kuin etsiä jostain kuppanen huoltiksen vessa johon aikuiset on paskantanut pitkin reunoja. Se kun näyttää tuo normaali suolentyhjentäminen olevan monille aikaihmisillekin varsin vaikeaa... ei osu pönttöön ei millään. Mutta kahlaa sä vain kusisissa vessoissa jos se on mielestäsi helpompaa. Vapaa maa, you see.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
aina kun joku uskaltautuu kysymän täällä ihana asiallisesti jotain,nin te rakkaat mitäsnytläiset saatte kyl asian väännettyä tappeluks ja toisten tapojen ivaamiseksi. Eiköhän me kaikki mahduta tänne lapsinemme pottien kanssa ja ilman.

Ne on nämä jotka pottia ja pottailijoita ivaa itse just niitä jotka lapsena ovat itse piiskan voimalla paskalle pakotetut kuka vessaan, kuka puuceehen. traumat on jäänyt. ymmärrän heitä mutta en suosittele jatkamaan jälkipolvien kanssa tuota traumansiirtoa sukupolvelta toiselle. paskantamisen ei pitäisi olla mikään sotilaallinen tapahtuma!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ::
Alkuperäinen kirjoittaja :
Minun tytär oli vielä nelivuotiaana sellainen että kun kakkahätä tuli niin halusi vaipan ja siihen väänsi. Ja sitten pyllyn pesulle.

Annoin tehdä niinkuin halusi ja sitten oppikin ilman senkummempia "opettelemisia" tekemään pottaa johon edelleenkin tekee vaikka on jo viisi vuotias. Osaa kyllä nykyään pöntöllekin.

Ei tuossa ole mitään outoa tai järkyttävää, älä tee asiasta ahdistavaa numeroa äl'äkä kerro muille tiukkapipoisille äideille etteivät jeesustelullaan aiheuta lapsellesi traumoja!

Siis tämäkö sinun mielestäsi on ihan normaalia? 5 v käyttää pottaa? Annatko kaikessa lapsen tehdä niinkuin haluaa? Jos näin, niin onnea tulevaisuudelle......
''

Voi hyvänen aika, sun maailmas kaatuu siihen kun jonkun lapsi käy 5 vuotiaana potalla. Jo on sulla pienet ympyrät elämässäsi.

No eläppäs liiottele, ei mun maailmani minneen kaatua jos jonkun vieraan mamman lapset käyttää pottaa. Mun puolesta tehköön tarpeensa pottaan vaikka läpi elämänsä, saanen kuitenkin ihmetellä, minusta se nyt ei vaan ole normaalia nähnytkään......

Mikä on normaalia? Tuskin sinäkään olet kaikkien muiden mielestä normaali.

Juu, en varmaan olekkaan. Uskon kuitenkin olevani normaalimpi kun pottaa käyttävä 5 v..........

No oikke hyvä jos olet yli viisvuotiaan tason! Voit ollakin :D:D:D

Yhteistyössä