mun painosta ja pituudesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
kröhöm.. tymä kysymys mut mä oon n. 170cm pitkä ja painan 93kg.. ongelma on se etten näytä kovin lihavalta... mut siis bmi on joku 33 ja kaikki neuvolassa ym valittaa mun painosta.. mut sit ku sanon jollekin et arvaa mitä painan ni sieltä tulee joku 70-73kg.. huoh.. missäköhän tää näkymätön läski sitten mahtaa olla..

Mulla on myös reilusti ylipainoa ja ihan kyllä näytänkin lihavalta. Mutta en silti ilmeisesti niin lihavalta mitä vaaka näyttää. Tai siis monelle tulee yllätyksenä miten paljon oikeasti painan.

Ite oon urheillut koko pienen ikäni, eikä ollut neuvolan täti uskoa vaakaa kun astuin ekan kerran puntariin esikoista oottaessani :D Kolme kertaa käski mut uudelleen ja testas sen itsekin kun luuli että on rikki. Eikä mulla mitään helvetinmoisia haukkareita ja bundesliigapakin reisiä oo. Kummasteli vaan että en näytä niin "raskaalta". Siksi annankin piutpaut koko painoindeksi hommalle, ainakin omalta osaltani.

no mut sä voit olla sokea omalle lihavuudellesi... itse olin juuri samoissa mitoissa ennenkuin laihdutin, nyt 30 kiloa kevyempänä vanhat valokuvat kertoo totuuden. pidin itseäni vähän pullerona, olin oikeasti kyllä aikamoinen läski...

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mulla on myös reilusti ylipainoa ja ihan kyllä näytänkin lihavalta. Mutta en silti ilmeisesti niin lihavalta mitä vaaka näyttää. Tai siis monelle tulee yllätyksenä miten paljon oikeasti painan.

Samoin. 10 kg ylipainoa, mutta silti tosi moni on yllättynyt.

Yhteistyössä