Mun paino on jo 68:) jeee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
jo 11 kg pois 2,5 viikossa ja yhteensä 18-19kg, kun loppuraskaudessa olin 87. Kyllä herkästi mulla joka kerta paino on noussut raksuden aikana ja äkkiä se itsetä tippu

49842

[QUOTE="tttt";26040800]Ja kuinka monta aloitusta meinaat vielä tehdä? Idiootti![/QUOTE]
pitää jostain olla tytyväinen:). Kun mulle liika painoa on aina ollut tabu ja niin nautinollista katsoa kun se putoa ja taas tulee normaali paino pikkuhiljaa

[QUOTE="...";26040836]Ihanaa! Sitten vielä se rasvaimu, silikonitissit, kulma- ja eyelinertatuoinnit, niinkuin olet suunnitellut, niin kyllä kelpaa taas mennä strippaamaan.[/QUOTE]

rasvaimun teen kahdesta paikasta, kun saan ainakin sillä tavalla vatsa lautaksi:D myös kaksoileukka on nyt, mutta se on myös kun on vähän liika painoa. Strippamaan en mee

No avaatko oman strippibaarin vai sen kahvilan? Vai onko jo uudet suunnitelmat?
Milloin menet Meksikoon ja miksi?
Miksi mulla on köyhä mies, joka ei kustanna mulle kauneusleikkauksia ja luxuselämää?

[QUOTE="...";26040884]No avaatko oman strippibaarin vai sen kahvilan? Vai onko jo uudet suunnitelmat?
Milloin menet Meksikoon ja miksi?
Miksi mulla on köyhä mies, joka ei kustanna mulle kauneusleikkauksia ja luxuselämää?[/QUOTE]

Kahvilan:) ainakin mieli tekee

ens kuussa meen, syy en kerro. Mutta ehkä jopa vauvakin tulee mukaan 3ks viikoks, kun mies on 3 viikkoa siellä mun kaa.

Mäpä painan 77 kiloa, oon lyhyt, ja ISOT tissit (LUOMUT) JA OON helvetin tyytyväinen itteeni, kaikki rasvaimut ja silikonit on kuule perseestä ! :) jos ei oo tyytyväine mitä luojalta saanu ni hohhoijaa ! ;) rahalla ei muuten kaikkee saa ;)

Yhteistyössä