Mun päähän ei mee sit mitenkään et miten jollain on aikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tai edes kehtaavat istua täällä melkein aamusta iltaan?

Täällä on surullisen paljon tyyppejä (nikkejä mainitsematta) jotka on täällä oikeasti suurimman osan päivästään. Kirjoituksia on pitkin päivää. Olevinaan ollaan lasten ja perheen kanssa ja kuitenkin tuon tuosta kirjoitellaan "ihan vaan ohimennen".

Mulla ei ole edes aikaa, tai vaikka olisikin en edes kehtaisi istua täällä niin paljon.

Ja se on saletti et nyt juurikin ne riippuvaiset alkaa ölistä vastaan ja puolestelemaan toisiaan. Siittä vaan. Sisimmässänne tekin tiedätte kuinka homma on.

Ja juu olenn nyt itse tässä sen hetken. Lapset päiväunilla ja kohta ruuan laiton kimppuun.

Olen nyt olosuhteiden pakosta kotona ja voin sanoa, että laiskistuu. tekee vaan ne pakolliset hommat vaikka olis se kymmenen lasta helmoissa roikkumassa. Jospa siinä ois syy.

Heh, täytyy sitä ap:nkin jonkun verran täällä olla et huomaa edes tuollaisen asian... :laugh: Mä oon ainakin iha hyvällä omalla tunnolla täällä, kämppä on siisti, mukula vasta tulossa ja isäntä töissä...

Heti tuli vastaiskua:) Kyllähän sen näkee ketä täällä on ollu ja mihin aikaan kun selaa hetken juttuja ja siellä on kellonajat ja nikit näkösällä...nih. Ite käyn täällä yleensä piipahtamassa aamulla ja illalla, harmaana lueskelen jos on jotain mikä itseä kiinnostaa näin kolmen lapsukaisen äitinä, joskus saattaa mennä viikko ettei tuu käytyä. Mutta, saman olen huomannu ku ap..

Alkuperäinen kirjoittaja hoh:
Hyvähän se on harmaana väittää, että minä en ainakaan, kun voi joka keskustelussa olla eri niminen, niin ei jää kiinni:)

Voi hyvä luoja! :laugh:

miksi kukaan valehtelisi itselleen?

Ei hemmetti miten tyhmiä akkoja täällä. Ei mikään ihme e vähän väliä otsikko "mies käynyt vieraissa tms"

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Heh, täytyy sitä ap:nkin jonkun verran täällä olla et huomaa edes tuollaisen asian... :laugh: Mä oon ainakin iha hyvällä omalla tunnolla täällä, kämppä on siisti, mukula vasta tulossa ja isäntä töissä...

sulle myös.. *profiili*

onko aapeellä käyny mielessä että kone voi olla auki vaikka yötäpäivää ja joku käy välillä vilkasemassa ja kirjottamassa jotain. ei vissiin ole sama asia kun istua kokoaikaa koneella :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Heti tuli vastaiskua:) Kyllähän sen näkee ketä täällä on ollu ja mihin aikaan kun selaa hetken juttuja ja siellä on kellonajat ja nikit näkösällä...nih. Ite käyn täällä yleensä piipahtamassa aamulla ja illalla, harmaana lueskelen jos on jotain mikä itseä kiinnostaa näin kolmen lapsukaisen äitinä, joskus saattaa mennä viikko ettei tuu käytyä. Mutta, saman olen huomannu ku ap..

Yksi sentään älysi. :)

Tai siis halusi ymmärtää. Kun ei osunut omalle kohdalle.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
onko aapeellä käyny mielessä että kone voi olla auki vaikka yötäpäivää ja joku käy välillä vilkasemassa ja kirjottamassa jotain. ei vissiin ole sama asia kun istua kokoaikaa koneella :wave:

juu juu..

No mulla esim on tietokone sellasen korkeen lipaston päällä keskellä asuntoa, joten mihin sitte kuljenki, kuljen tästä ohi. Päivän mittaan tulee monesti päivitettyä sivu ja vilkastua josko jotain kiintoisaa tänne tai naamariin olis ilmaantunu. Tästä myös näen kaikkialle ja voin valvoa lasten touhuja ja parilla askeleella pääsen keittiöön.

Imurointiin menee n 30 min, järjestelyyn 30 min ja ruokien tekoon n tunti. Eli aika paljon jää aikaa vielä sekä ulkoiluun, kylpemiseen, nukkumiseen ja ennen kaikkea PALSTAILUUN. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hoh:
Hyvähän se on harmaana väittää, että minä en ainakaan, kun voi joka keskustelussa olla eri niminen, niin ei jää kiinni:)
Ei kai tää nyt niin rikollista puuhaa ole, että oikeen kiinni jäämistä pitää pelätä. :o

Mulla on nimimerkkikin, mutta en sillä koskaan kirjoita..koska en ole mikään vakkari :)

Tämä pojan päiväuniaika on sellaista, että koneen kerkiää aukaista. Muuten en käy netissä. Joten tämä päikkäriaika mulle suotakoon omaa aikaa...jota vielä nyt on.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Ei tarvii olla harmaa eikä musta, jos lueskelee.

Mä en nyt myöskään ymmärrä et miksei täällä sais olla?Tai miksi sitä pitäis hävetä?Eikö jokainen lienee saa käyttää aikansa miten tahtoo, kerta siitä ei kukaan kärsi...

Silloin kun kirjoittelin täällä nikilläni, mulla oli yleensä kone aina auki sen ajan kun olimme sisällä. En ollut koko aikaa koneella, mutta hyvin tiheästi kuitenkin. Siis esim aamupala, käväisen koneella, tiskit, koneella, lapsien kanssa ulos, koneella, imurointi, koneella, lapset päiväunille, koneella... Eli saatoin kyllä olla kokonaisuudessaan täällä hyvin paljon, vaikka aina vain vähän aikaa kerrallaan. Ihan liikaa olin kyllä, ei siinä mitään. Mut itse sitä ei huomannut, että kuinka paljon täällä meni aikaa, jos oli vaan vaikka 10-15 min kerrallaan..

Uusimmat

Yhteistyössä