Mun pää ei kestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt tähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt tähän

Vieras
Tuo nelivuotias on niin uskomattoman vaikea, että tuntuu etten jaksa sen kans enää.Ihan pienestä asiasta taas sai raivarin tänäänkin, rääkyi ja kirkui lattialla. Laitoin nurkkaan, mutta paha mieli siitä kun jatkoi sitä ulinaansa. Sitten vielä ottaa tavaroita mihin ei saa koskea, aina saa olla piilottamassa. Tukkansakin leikkasi kun unohdin sakset sen ulottuville!_Perunoitakin saattaa heitellä seinään ja piilottelee ruokia kun silmä välttää. Mun pää ei oikeasti kestä tätä...Tiedän kyllä että pitäisi ulkoilla, mutten jaksa eikä lapsetkaan halua kuin valoisalla. Välillä kun saa niitä raivareitaan, heittelee tavaroita ympäriinsä...
Hoitopaikassa on kyllä kiltisti, mutta kun tullaan kotiin alkaa se helvetin mesoaminen, illat pahimpia. Käy siskoaankin sääliksi kun ei saa omaa rauhaa, meillä vaan yks lastenhuone

Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt tähän:
Tuo nelivuotias on niin uskomattoman vaikea, että tuntuu etten jaksa sen kans enää.Ihan pienestä asiasta taas sai raivarin tänäänkin, rääkyi ja kirkui lattialla. Laitoin nurkkaan, mutta paha mieli siitä kun jatkoi sitä ulinaansa. Sitten vielä ottaa tavaroita mihin ei saa koskea, aina saa olla piilottamassa. Tukkansakin leikkasi kun unohdin sakset sen ulottuville!_Perunoitakin saattaa heitellä seinään ja piilottelee ruokia kun silmä välttää. Mun pää ei oikeasti kestä tätä...Tiedän kyllä että pitäisi ulkoilla, mutten jaksa eikä lapsetkaan halua kuin valoisalla. Välillä kun saa niitä raivareitaan, heittelee tavaroita ympäriinsä...
Hoitopaikassa on kyllä kiltisti, mutta kun tullaan kotiin alkaa se helvetin mesoaminen, illat pahimpia. Käy siskoaankin sääliksi kun ei saa omaa rauhaa, meillä vaan yks lastenhuone

Alkuun :hug:

Meillä neiti 3v8kk ja aika samaa on.. Ei ehkä ihan noin mutta melkein..
Meillä tosin kotihoidossa.
Joskus tosiaan tuntuu ettei pää kestä hetkeäkään enää noita "temppuja" mutta onneksi mies aina jaksaa rauhottaa ja muistuttaa että lapsihan se on tuo raivopääkin.. :)
Aika kai auttaa..Vaan tosiaan itsekin tiedän ettei paljon auta kun joku sanoo että kyllä sitten parin vuoden päästä helpottaa.. Vaan mitens tämä pari vuotta.. :p

Ulkoilulla on tosiaan melko hyvä vaikutus, me on lähdetty tuonne pimeään sateeseenkin, saa itsekin vähän "helpotusta" kun ei olla vaan sisällä.

Tsemppiä silti, ehkä se jonain päivänä helpottaa.. :)

Kiitos vastauksesta... Mulla muutenkin ollut jo pitkään unettomuutta, lääkkeillä vaan nukun. Se on yks syy miksen jaksa ulkoiluttaa iltapäivisin. Eikä isänsä tee mitään, istuu vaan koneellaan kuulokkeet päässään!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos vastauksesta... Mulla muutenkin ollut jo pitkään unettomuutta, lääkkeillä vaan nukun. Se on yks syy miksen jaksa ulkoiluttaa iltapäivisin. Eikä isänsä tee mitään, istuu vaan koneellaan kuulokkeet päässään!

Koita jaksaa.. :hug:

Koita "potkia persuksille" miestäsi että osallistuisi.. Ettei lapsi oireilisi siitä? Meillä ainakin neidistä huomaa jos iskä on esim. iltavuorossa niin riekkuu entistä enemmän.. :(

Menkää nyt ihmeessä silti ulos kaikki! Ei ihme että lapsi on tuollainen kun ei
saa kunnolla purettua energiaansa ja jos koko ajan kieltelet, reagointi
tapahtuu noin.
Vähennä/lopeta lääkkeiden käyttö. Jaksat sitten jotakin tehdäkin paremmin
koska ne lääkkeet väsyttävät päivällä.
Sellainen tuote kuin Valeriaana, jota saa apteekista ilman reseptiä,
rentouttaa luonnollisesti ja väsyttää. Voisit sitä kokeilla ottaa iltaisin.
Ja kehotapas miestäsi vähän liikkeelle!
Ole rauhallinen lapsesi kanssa, jos olet pahalla päällä,
niin on lapsikin.

Kyllä huomenna mennäänki ulos, koetan jaksaa myös iltapäivällä kävelylle. Kyllä mä sen ymmärrän et kaipaa huomiota, on kuitenki ollu ikänsä vaikea tapaus, jo ihan vauvasta asti.

Yhteistyössä