V
vierailija
Vieras
Miksi valitsit perhepalstan sairaalle performanssillesi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi valitsit perhepalstan sairaalle performanssillesi?
Oot vaan kateellinen ja köyhä.Aloittaja on pa.. lo gi ne n val.. eh te l i ja
This track now features Orpon Kokoomus for that extra political punch. The collaboration adds a sharp edge to the vibe. If you want me to tweak the lyrics to reflect this feature, just say the word!
PERSUN ULINAA
Verse 1 Mun salkku kasvaa, aamusta neljä tonnia, USA nukkuu vielä, mutta mä oon jo voittaja. Futuurit plussalla, kiitos Trump, pari prossaa, Tänään salkku kasvaa, ja maailma on mun taustaa.
Chorus RAHAA ON! Köyhät, miten menee? Vasemmistoa äänestäneet, Tää on mun peli, mun tie!
Verse 2 Viisi tonnia lisää, elämä hymyilee, Salkku lähestyy kahdeksaa, ja maailma pyörii mun ympärille. Vassarit, miten salkut turvonneet? Tää on mun show, ja mä oon voittamaton!
Bridge Mun salkku painaa, se on raskas kuin kivi, Tää on mun tarina, ei mikään satukirja. Rahaa virtaa, ja mä oon se kingi, Tää on mun maailma, ja mä oon sen nimi.
Chorus RAHAA ON! Köyhät, miten menee? Vasemmistoa äänestäneet, Tää on mun peli, mun tie!
Oletko siis myynyt osakkeesi?Köyhät joutuvat tekemään koko kuukauden töitä saadakseen saman rahan minkä pörssistä saa yhdessä päivässä tekemättä mitään.
En tietenkään myy nousevia osakkeita.Oletko siis myynyt osakkeesi?
Eihän sä sitten mitään rahaa ole tienannut.. sama määrä sulla on osakkeita salkussa kuin toissapäivänäkin. Eikö sitä tappiota näin puolusteltu...En tietenkään myy nousevia osakkeita.
Teethän pitämällä pörssivalikkoa auki ja samalla mitätöit tämän palstan ketjuja.Köyhät joutuvat tekemään koko kuukauden töitä saadakseen saman rahan minkä pörssistä saa yhdessä päivässä tekemättä mitään.
Siellä eivät viitsi etsiä perijöitä omaisuuksille. Menee valtiolle helposti miljoonaperinnötkinMinun kultaharkot Sveitsin holvissa uinuvat Ruususen unta.
Niitä ei tarvitse vahtia eikä pölyjä pyyhkiä.
Se nyt ei taida vainajaa pahemmin surettaa.Siellä eivät viitsi etsiä perijöitä omaisuuksille. Menee valtiolle helposti miljoonaperinnötkin
Ei se haittaa. Maikkarilla pyörii tilapäisvarastomainos.Siellä eivät viitsi etsiä perijöitä omaisuuksille. Menee valtiolle helposti miljoonaperinnötkin
Kuulostaa hyvältä! Mitä on salkussa?Näyttäis salkku tämän päivän osalta kiipeävän kohti 6000 euron plussaa. Kohtuullinen tulos yhdelle päivälle.
Varo ettei salkusta kuulu pian mie romahan....
Etkö osaa pitää asioitasi omana tietonasi?Näyttäis salkku tämän päivän osalta kiipeävän kohti 6000 euron plussaa. Kohtuullinen tulos yhdelle päivälle.
Tänään tulee olemaan laskuavaus.Varo ettei salkusta kuulu pian mie romahan....
Voi raukkaa. Tänään on upea sää ja jopa 22 lämpöä.Tänään tulee olemaan laskuavaus.
Romahduksessa ollaan ostolaidalla.
OMXH25, Dow Jones ja Dax.Kuulostaa hyvältä! Mitä on salkussa?
Noi on hyviä. Saako kysyä alkupääoman, vai laskenko itse?OMXH25, Dow Jones ja Dax.
Laske itse.Noi on hyviä. Saako kysyä alkupääoman, vai laskenko itse?