Mun on vissiin turha luulla että kannattais

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ylimäärästä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ylimäärästä

Vieras
ruveta myymään jotain tupperi, partylite, avon tai vastaavaa.. Asun maalla olen muuttanut hiljattain, en tunne oikeastaan ketään muuta kun miehen sukulaisia ja niitäkin sillai huonosti etten kehtais tuputtaa niille mitään myytävää. ja suvusta löytyy jo ainakin yks tupperin myyjä. kavereita mulla ei ole. kelle te oikein myytte niitä??

ja kun kuvastotkin maksaa niin siinähän menee tappiolle jos ostaa kuvastoja, jakaa ne eikä kukaan ostakaan mitään... :/

jostain vaan pitäis saada jotain pientä lisätienestiä. oikeaa töitähän sitä mieluiten ottais mutta eipä oikein ole työhaussa napannut ja joka paikkaan itseni olen tarjonnut. lupaavat ottaa yhteyttä jos jotain ilmenee.. ikään ei vaan kuulu mitään... joulukin tulossa niin vähän extra rahaa olis tarpeen..

Hmm.. mutta kantsiihan sitä ainakin itelleen joskus tilailla halvemmalla?

Kummasti sitä saattaa löytyä tilaajia, kun vaik fb:s toteaa aloittaneensa esim. partyliten.. jotta saa kysellä jos tahtoo jtn sun kautta. Ei sitä pidä ruveta väkisin tuputteleen..

Avon esim. ei maksa mitään aloittaa konsulttina (tai ei mulle ainakaan kyl maksanu viime vuonna), kun saat ne tunnukset joltain tiiminvetäjältä. En ole juuri mitään muille silleen myynyt mut "tuliaisina", lahjoina perusjuttuja antanut kavereille ja muutama miehen työkaverikin pyys sitten kuvastoja, kun oli puhetta ollut miten emäntä taas meni tilaan itelleen helvetinmoisen paketin jne.. kun saa sen alen, voi antaa ystäville alennusta ja sitten se voi poikia lisäintoa tilailuun.. toisinaan tulee ihan kamalia tilauksia ja mietin, et miten mä ne oikein roudaan joka paikkaan sitten. Ne kannustusjutut ja kaupanpäälliset ym on ihania ja toisinaan saa itelleen kaikkea kivaa todella edullisesti.
Ajan kans oppii, mikä tuote oikeesti on hyvä ja mitä ei kehtaa suositella ees pahimmalle vihamiehelleen. :D

Avonilla yks kuvastopaketti, 5 kpl maksaa muistaakseni nyt 2,90e.. joten ei se kamala summa ole kokeilla. Niitä voi heitellä sit tutuille, kuhan kysyy kiinnostaako selailla ihan ilman mitään ostopakkoa. Vinkata vaik et saat muutaman euron alennusta ekasta tilauksest ;)

Suosittelen. Mulle ainakin ihan omaa piristystä tuo nuo hommelit.. vaikkei niistä ny rikastukaan, kun haluan toimittaa ne jokaiselle kotiovelle ja laittaa hyvä mieli eteenpäin edullisilla(HALVOILLA) ihanuuksilla. <3

Yhteistyössä