Mun on tosi vaikea tietää mitä lähtisin opiskelemaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietteitä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietteitä vain

Vieras
Olen merkonomi mutten pidä kyseisestä alasta ollenkaan ja työt jossa olen ollut ovat olleet mielestäni huono palkkaisia(palkka verojen jälkeen 1400e/kk).

Eikä ole juuri paljon mistä valita. Muuttaakaan ei oikein voi monesta eri painavasta syystä joita en nyt tässä jaksa luetella.

ammattikoulu
ammattikorkeakoulu
kristillinen opisto

Siinäpä ne...

En halua olla alalla joka on miesvaltainen tai missä tehdään jotain miesmäisiä hommia..

Ammattikorkea pelottaa koska olen aina ollut huono koulussa ja hyvin hidas oppimaan (ehkä joku oppimishäiriö jäänyt löytämättä?).

Hoitoala sinänsä KUULOSTAA mielenkiintoiselta MUTTA en kestä verta ja tiedän ettei musta olisi siivoamaan vanhusten lääkeripuleita.. :/

Sitten taas siivoajalla tahtoo olla niin huono palkka että sama sitten vaikka pysyttelen nykyisellä alallani....

Mikähän se merkonomin ala on? Kun sitähän voi toimia toimistosihteerinä, palkanlaskijana, laskuttajana, etuuskäsittelijänä, assarina, kaupan kassalla tai jossain kohtaa logistiikkaketjua, henkilöstöhallinnossa avustajana, kirjaamossa valtiolla, puhelinvaihteessa, arkistossa, kirjanpidon puolella, postituksessa, järjestössä jokapaikanhöylänä...

Yhteistyössä