Mun on ihan pakko hehkuttaa teille :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Happy one
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Happy one

Vieras
Mutta kun mä oon NIIIIIIIIIN onnellinen :heart:

Ok, mä oon yh jne, mutta silti.

Mulla on maailman ihanimmat lapset. Ne on suloisia ja fiksuja ja vahvoja, ihania! Mun vanhimmainen on kasvanut kauniiksi ja todella fiksuksi nuoreksi naiseksi. Ja mun pienin, se on niin suloinen. Uskomattomia ajatuksia niinkin pienen ihmisen mielessä liikkuu. :heart:
Sen lisäksi meillä on ollut onni löytää Oma Koti. Ihana ihana talo maalta, jossa on tilaa ja omaa rauhaa. Ihana, rakas ja meidän Oma. Eikä siinäkään vielä kaikki. Mulla on maailman paras työ!
Työ, jota mä rakastan ja jota mä haluan tehdä. Sain vakipaikan, joten ei ole pelkoa mistään. Ja mun työkaverit, ihan mahtavia. Työ on mun henkireikäni. Rakastan.
Eikä siinäkään vielä kaikki. Tän kaiken lisäksi mä rakastan myös mua. Mä en ole täydellinen, mutta mä olen kaunis ja ihana, upea nainen. Ihan mielettömän ihana. Rakastan mua :heart:

Ja sitten vielä pienen pieni (mutta mulle niin iso) bonus.
Mä oon rakastunut. Mä oon rakastunut mieheen, joka on vielä enemmän kuin oon koskaan uskaltanut toivoa. Se mies on jotain sanoinkuvaamattoman ihanaa. Rakastan. Paljon.

Enkö mä olekin aika onnentyttö? Vaikka mulla ei olekaan miljoonia rahaa tai (vielä) onnentäyteistä parisuhdetta, niin silti. :) Sitten joskus kun Se Oikea löytää mut, niin sitten kaikki on täydellistä. Se on melkein sitä jo nyt, mutta vähästä on kiinni. Vaikka mä oon onnellinen, todella, nyt, niin silti mä kaipaan vielä parisuhdetta ja joo.. avioliittoa :) Se on se asia, joka mulla on vielä kokematta ja jonka mä haluan elämääni saada. Mutta en kenen kanssa tahansa. Vain Sen Ainoan Oikean. :)

[QUOTE="tirppa";24448091]Sun elämäs kuulostaa onnelliselta ja hyvältä :) Olen kateellinen. Nati onnestasi!![/QUOTE]

Älä ole muru kateellinen. Tää sama onni löytyy teistä ihan jokaisesta, onnenavain on vain sen huomaaminen :)
Mä toivoisin että mun aloituksen ansioista teistä edes muutama heräis huomaamaan miten onnekas onkaan. Ne pienetkin asiat voi olla suuren onnen lähde :heart:

Mä voisin helposti kääntää mun elämäni surkeuden huipentumaksi (epäonnistuneita suhteita, yksinhuoltajuus, velat jne), mutta mä niin paljon mieluummin haluan keskittyä mulle tärkeämpiin (=positiivisiin) asioihin. Elämä kantaa, ihan aina. Ihanat asiat pitää huomata ja niistä pitää nauttia :) Tai no, ei pidä, mutta onhan se kivempaa ;)

Älä ole muru kateellinen. Tää sama onni löytyy teistä ihan jokaisesta, onnenavain on vain sen huomaaminen :)
Mä toivoisin että mun aloituksen ansioista teistä edes muutama heräis huomaamaan miten onnekas onkaan. Ne pienetkin asiat voi olla suuren onnen lähde :heart:

Mä voisin helposti kääntää mun elämäni surkeuden huipentumaksi (epäonnistuneita suhteita, yksinhuoltajuus, velat jne), mutta mä niin paljon mieluummin haluan keskittyä mulle tärkeämpiin (=positiivisiin) asioihin. Elämä kantaa, ihan aina. Ihanat asiat pitää huomata ja niistä pitää nauttia :) Tai no, ei pidä, mutta onhan se kivempaa ;)

:) Olet oikeassa. Onhan mullakin kyllä paljon onnea, kun vaan jaksan sen muistaa joka päivä. Kiitos :)

Yhteistyössä