mun oma.

Mä olen hotellissa.
Olen nukkunut yli aamiaisen ja vähän jurrissa vielä edellisestä illasta.
Oveen koputetaan ja samalla hetkellä sisään astuu 2 isoa miestä, siivoojia. Puhuvat huonosti suomea.

Pyydän heitä poistumaan mutta miehet vetävät oven perässään kiinni ja vinkkaavat toisilleen silmää.

Minä makoilen siinä sängyssä peittoon verhoutuneena ja toinen mies tulee toiselle puolelle ja toinen toiselle puolelleni pitkälleen.

Toinen kysyy että onko tyttö märkä??
Minä ihan hämilläni mutta rentona pikku humalasta, huomaan kun pimppini sykkii ja naurahdan että, ei ole tyttö märkä mutta te voitte nyt lähteä.

Yhtäkkiä tunnen mihen karvaisen käden käden jalkovälissäni. Hmmm.. sähkö kulkee kehoni läpi, niin jännittävää.

Sanon tiukasti että nyt pojat ulos täältä ja tunnen pian toisenkin käden, tällä kertaa rinnoillani.

Pimppini on märkä, tilanne kiihottaa. miehet sitovat käteni sängyn päätyyn, nyt olen jo hieman peloissani.

Siinä makaan selälläni, kädet pääni yläpuolella sidottuna, miehet levittelevät jalkojani.
Ripein ottein mies yhtäkkiä laskee housut ja työntää kalunsa minuun. Minä pyristelen mutta mies huomaa kuinka märkä olen ja tajuaa että kiihouin.

Suutelen miestä ja hän pian laukeaa sisääni.

No niin pojat nyt ulos, sanon minä.

Toinen mies virnistää, kääntää mut mahalleen ja ottaa pimpistä spermaa ja voitelee sillä peppuni. EI SINNE , mä huudan, nyt pelottaa apua..

mies painautuu mun pyllyyn..sattuu!! Hmmm, ja toisaalta tuntuu todella hyvältä. Sanon että työnnä varovasti ja se tuntuukin hyvälle. Toinen vielä asettuu eteeni ja pyytää puhdistamaan kalunsa.. mä imen ja nautin, kädetkin vapautettiin.

Taisin vierailla tuolla hotellissa sen jälkeekin ;)
 

Yhteistyössä