Mun olis ihan pakko alkaa siivoomaan...

unikuu
mun kans.mä päätin et kevätsuursiivoan ihan kunnolla huone per päivä ja lopuksi ikkunat.. tänään on keittiön vuoro.. josta pitää liottaa kuivunutta puuroa lattialta ja seinästä.. sitä se pienen pojan syömäänopettelut teettää.. ja jos niitä ei ihan sillä samalla sekunnilla pyyhi niin nepä jämähtää siihen...

mävaan
Testatkaas tätä: vartti kaksplussaa ja sitten 1 kohde siistiks, sit pääsee taas vartiks palstalle!;) Toimii mulla hyvin.

Yks alue on aina esim. keittiön tasojen siivous ja tiskipöydän kuuraus tai tavaroiden paikoilleen laitto alakerrasta tai yläkerrasta, imurointi tms.

Tulee muuten tehtyä homma nopeesti, niin pääsee takas palstailemeen.

berries
Mulle on tullu lapsen syntymän jälkeen (n. 9 kk) sitten kamala siivous vimma, josta haluaisin eroon. Vinkkejä? Järjellä jos ajattelee niin aika siistiä täällä on, mutta koko ajan mietin, mitä pitäisi seuraavaksi siivota. Lapsettomana siivosin kerran viikossa n. 1,5 tuntia ja hyvin riitti. Rasittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja berries:
Mulle on tullu lapsen syntymän jälkeen (n. 9 kk) sitten kamala siivous vimma, josta haluaisin eroon. Vinkkejä? Järjellä jos ajattelee niin aika siistiä täällä on, mutta koko ajan mietin, mitä pitäisi seuraavaksi siivota. Lapsettomana siivosin kerran viikossa n. 1,5 tuntia ja hyvin riitti. Rasittaa.
Meille kyllä voi tulla siivoilemaan, jos tuntuu, että on ylimääräistä tarvetta :saint: ja täällä kyllä näkee työn jäljenkin helposti :)

Yhteistyössä