lähden heti paikallaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tule tänne, niin leivon sinulle sellaisen!
:kieh: ihan juuri tämän takiaAlkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Miks sun piti mainita?!? :kieh:
tää on mun eka kerta :snotty: aikaisemmin kaikki makea on ällöttänyt :xAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mulla ollu kans nyt odotuksessa kakkuhimo.
suklaata ei onneks tee mieli. kolmosen kaa tuli syöty enemmän ku tarpeeks. :ashamed:
mulla on nyt ollu himoja; sitrushedelmiin, ruisleipään, maitoon, muutenkin edemmän tervellisellä linjalla ku viimeks. :kieh:
hyvin mahdollista. Seksi ei ole viime aikoina tullut mieleen kun illat on kulunut oksennellessa. mut jospa se tästä....Alkuperäinen kirjoittaja Alfa-naaras:Hyvän seksin puutetta.
Nam, mikä resepti?Alkuperäinen kirjoittaja Liisa:Mä tein Perskyrpäsen reseptillä olevaa, joka oli jossain kuivakakkupinossa. Aineet oli aika mitätättömät, mutta maistui kuin kakku olis olla täynnä kermaa, voita ja suklaata!
Ehkä se olokin olisi parempi jos rakastelisit enemmän?Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:hyvin mahdollista. Seksi ei ole viime aikoina tullut mieleen kun illat on kulunut oksennellessa. mut jospa se tästä....Alkuperäinen kirjoittaja Alfa-naaras:Hyvän seksin puutetta.