Mun nännit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kaisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kaisa"

Vieras
Onks kellään muulla tälläistä ongelmaa.
Ärsyttää kun mun nännit sojottaa koko ajan sillee että näkyy liivien ja paitojen läpikin. Nyt taas helpompaa kulkea kaupungilla kuin voi pitää syksyllä löysää takkia. Mutta kesällä tuntu että kaikki tuijjottaa mun rintoihin. Vaikka joku aattelis että hienoo kun kerää katseita mutta ei mun mielestä. Ihan normaalit c-kupin kokoiset vähän jo roikkuvat rinnat ettei niisä muuten mitään ihmeellistä katseltavaa ole. Enkä imetä enkä odota.

Mulla on sama ongelma :) Mulla on pienet A-kupin rinnat mutta nännit on sellaset valtavat tutit. Ärsyttävää. Mulla ei oo mitään koko kompleksia rintojeni koon takia ja olis ihanaa käyttää toppaamattomia rintsikoita mut joudun käyttämään topattuja rintsikoita ettei nännit ei sojottais läpi. Ja bikinien yläosat & kylmä vesi, voi hyvää päivää! Viime talvena testasin ohuempia rintsikoita paksun villapaidan kaa mut mitkäs ne sieltä villapaidan läpi sojotti...Mäkään en oota enkä imetä ja kauhulla vaan odotan et mitä sitten. ei noi varmaan ees mahu vauvaparan suuhun jos sillon vielä turpoo enemmän. :D

Sama ongelma täällä. Olen käyttänyt topattuja rintsikoita, mutta tämän kokoisissa rinnoissa sellaiset extratoppaukset näyttävät hölmöiltä. Olisi kiva joskus käyttää siroja nättejä pitsisiäkin liivejä. Jos niitä koittaa piiloon painella niin tuntuu, että intoutuvat vaan enemmän näkyviin. Mies kyllä tykkää eikä se kotioloissa yhtään haittaakaan ;)

Yhteistyössä