Mun mutsi ja sen mies ostaa pojalleen kaiken

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja punkinnipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

punkinnipa

Jäsen
02.07.2010
201
0
16
Helsinki
En ole katkera enkä kateellinen,mutta mielenkiinnosta odotan minkälainen pojasta tulee,ikää sillä nyt 13v. ¨

Saa kaiken ja aivan kaiken,on kallis (ei halpis) kosketusnäyttö puhelin joka on vaan sitä varten että voi kehua serkkupojallensa (veljen muksulle,ovat saman ikäsiä) ja muille koska sitä puhelinta ei saa viedä ulos,pari muuta normipuhelinta on jotka voi ottaa ulos jne,on visa missä on paljon enemmän rahaa kun mulla on,sai mönkkärit,bmx,eri käyttöön toinen uus maastopyörä,saa heti uudet pleikkari ym mallit ja tilpehöörit mitä siihen saa lisäksi hankittua,kymmeniä pelejä niihin,sai jyrsijän kun kinus,sai koirankin nyt vaikka kun mulla oli koira aikoinaan niin en sitä saanut edes mutsille viedä näytille kun oli niin allerginen.

Aikoinaan mutsin mies ampui säälimättä kissankin joka tuli hänen maillensa,nyt sit lässytetään kun koira ja jyrsijä olisi joku maailman isoin juttu,jyrsijääkään hyvä että antoi miehen syliin ettei tämä vaan tiputa sitä ja otti sekunnin päästä pois:D

Tämä veljeni kiusaa lapsiani(silti palvovat häntä) ja muita lapsia sen minkä kerkiää selän takana eikä vanhemmat nää mitään.poika pelaa kaiken aikaa k-18 pelejä,tuskin kavereita muuten onkaan.

Noitten pelien perusteella voisin kuvitella että tulee joku uus koulusurmaaja tms,narkki taikka,kiusattu.

Kiitos olen puhunut!

no voi tsiisus ei omasta veljestään voi sanoo tolleen et tulee koulusurmaaja tms.. voi moro! ootko vähän lapsellinen tai tooosi mustasukkanen!!!?

ja tietysti sä sanot ite veljelles et lopettaa sun lasten kiusaamisen! ei sellasta äitille ja isille tarvii heti mennä kertoon voit ite puuttua siihen myös. toki hyvä sanoo mut jos niitä ei kiinnosta ni ei voi mitn.
pilalle hemmoteltuhan veljes kuulostaa.. mut näitähän on.

Kyllä mä voin niin sanoa,miksi en voisi? ollaan mietitty sitä usein oikeitten veljieni kanssa.Ei siitä kiusaamisen sanomisesta ole hyötyä,mutsi kasvattaa ihan erilailla tämän kun meidät muut,mutta jos mutsi joskus sanoo että äläpä kiusaa niin tämä isäpuoleni heti tulee huutamaan että joo meidän poika on paska ja siinä on vika ja mutsikin sitten tyytyy olemaan hiljaa.

ja miten mä nyt voisin olla mustasukkanen pojasta joka kumminkin on veljeni ja itse olen jo aikuinen,ihan hänen parastaan vaan ajattelen tai että tuolleen pilaavat hänet.kaikkea hyvää hälle tietenkin toivoisin,mutta tosiasiat ovat mitä ovat.multa ei ole pois mitä hän saa ja onhan hän isäpuoleni ainoa.

Ai mitä se kertoo musta? senkö etten pidä häntä yhtä veljenä kun toisia jos niin voi sanoa.Eikai se ihmekkään kun oikeitten veljien kanssa leikkinyt lapsuuteni ja elänyt,olin jo 17v kun tämä velipuoli syntyi niin ei kuule tunnu yhtä läheiseltä enkä häpeä myöntää sitä.

Yhteistyössä