Mun mies on pettänyt mua!

  • Viestiketjun aloittaja surusta harmaana
  • Ensimmäinen viesti
surusta harmaana
Ei voi uskoa tätä todeksi..
Olin eilen illalla´saanut yv´tä (ja kyllä, minulla on myös musta nikki jota en nyt paljasta ) joltain lutkalta joka tiesi mieheni pettäneeni minua usean eri naisen kanssa.
Luin viestin vasta tänään enkä ole vielä miehelle sanonut mitään. Hän on töissä (tai jossain :( ) ja ajattelin ottaa asian puheeksi vasta kun hän tulee kotiin. Ei siis osaa aavistaakaan että tiedän hänen touhuistaan.

Mä olen niin rikki :(

En ikinä olisi miehestäni uskonut että hän on valmis rikkomaan meidän liiton ja lasten perheen, mutta toisin näemmä on asiat :(
 
ap
Olisikin provo!
Niin toivon herääväni tästä painajaisesta, toivon, että mieheni tulee kotiin pian ja kaikki tämä paljastuukin valheeksi. Toivon, ettei ole totta että on pettänyt.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Uusioäiti:
Höpö, höpö. Et usko ennenkuin asia varma. Nyt puhut miehesi kanssa ensin.
Niinhän se täytyy tehdä! En ole tässä kamoja pakkaamassa vaan ajattelin kyllä kuulla miehen version tapahtuneesta ensin.
Voihan se olla ettei tämä ole totta. Voihan se olla että joku tahtoo vaan sotkea meidän välit tms.

Voi hitto.. tulisi jo mies kotiin!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko viestissä jotain, josta voisit päätellä sen olevan totta?
Oli. Muuten en todellakaan uskoisi. Ihan heti meidän liittoa ei saa järkkymään, mutta jos on totta mitä tuo nainen kirjoitti niin en tiedä miten eteenpäin..
 
harmaaharmaa
no tuleppa sitten kertomaan, mutta veikkaan että tämä viesti jää taas pyörimään ja nostettavaksi kun sille ei ole loppua. lopuksi joku toinen harmaa pilailee kustannuksellasi ja lopettaa jutun typerästi.
 
ei mee läpi sillä pettäjä mies on mun mies
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ihan just mies on täällä.

Ette usko kuinka paljon mun sydän hakkaa!
Tuun kertomaan heti kun tiedän itse miten tää juttu loppui.
ei tartte tulla kertomaan.....kukaan ei kukaan käyttäydy noin jos toi olis totta, sorry porvoo lemuaa
 
sulla ei ole enää mitään
Alkuperäinen kirjoittaja charity:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo taidat olla:
No oliko se se charity, joka kehuskeli, että on kuksinu palstalaisen miehen kanssa? Kyllä kai nyt sen verran voit sanoa, eihän se oo ees mikään vakkari.
mä en ole laittanut yvtä joten ap provoilee kait
mä tiedän sut....joku paljasti tänään....otas puhelu
 
Alkuperäinen kirjoittaja sulla ei ole enää mitään:
Alkuperäinen kirjoittaja charity:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo taidat olla:
No oliko se se charity, joka kehuskeli, että on kuksinu palstalaisen miehen kanssa? Kyllä kai nyt sen verran voit sanoa, eihän se oo ees mikään vakkari.
mä en ole laittanut yvtä joten ap provoilee kait
mä tiedän sut....joku paljasti tänään....otas puhelu
joopajoo
 
ap
Ihan käsittämätöntä, onko teidän mielestä kaksi vaihtoehtoa: joko Charity tai sitten provo?
Eipä ollut mun puolelta provo, mutta tuon yhden naisen puolelta oli.

Helvetti että mua ärsyttää tuollaiset yli innokkaat ihailijat jotka sitten eivät kestäkään sitä ettei mies ole kiinnostunut! Sitten tehdään kaikkemme että parin välillä tulisi riitaa ja elo olisi mahdollisimman mutkikasta.

Mies oli osannut odottaa jotain tällaista. Kyseessä siis hänen vanha työkaveri (josta olen joskus täällä avautunut ).
 

Yhteistyössä