mun mies on p!"¤%& !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mies on hiukan alkoholisoitunut tässä yhdessäolon aikana ja niinpä viikonloppu oli taas yhtä per...tä!joi perjantain..joi lauantain ja sit mulla taas kilahti kun pyys multa rahaa että pääsee baariin kun oli kaljat loppu.mulla oli kaikki 2e ja sanoin että ote ne,muuta ei ole.sit rupes taas syyttely...mä jemmaan rahaa ja haista ämmä v.... sit huorittelee ei arvosta mua kun olen kotiäiti.ei ole kuulemma työtä ja mä vien kuulemma meidän rahat....käyn kaupassa,harvoin ostan mitään uutta.ite se vetää kurkusta alas 15-20e päivä,antais mullekkin sen käteen joka päivä niin olisin varoissani.
mulla tuli taas ihan nolla olo.aina mut työnnetään alas...pitäis kai lähtee tämmösestä suhteesta,ois vaan paikka.

Ala pikkuhiljaa järjestelemään omia asioitasi. Hankit työpaikan ja sitten asunnon. Kyllä sä siitä suhteesta pääset eroon jos haluat. Voimia :hug: Olisiko perhettä/ ystäviä jotka vois sua auttaa?

henkinen väkivalta on jopa pahempaa kuin fyysinen. itse kokenut kumpaakin. jos miehesi ei muutu suosittelen lähtöä ettei pilaa täysin itsetuntoasi ja vie voimiasi. niiden parantamisessa riittää tekemistä. voimia sulle <3

Mommyx2 neuvo kyl fiksusti. Jos voit niin ota vaik perheneuvolaan tms. yhteyttä, jossa voivat auttaa sua näiden asioiden järjestelyssä jos tuntuu ettet yksin jaksa.

Haluatko sä oikeasti olla ihmisen kanssa, joka juo liikaa ja käyttää henkistä väkivaltaa? Mieti todella. Jos et, niin lähde pois, vaikka se varmasti on vaikeaa! Mutta kyllä myöhemmin varmasti olisit tyytyväinen tekemääsi ratkaisuun.. Ja mieti mitä tekisi sinulle ja myös lapsillenne jos jäisit, miten se vaikuttaisi teihin.

:hug: