Mun mies on kuningas!

Mun kuningas on ympäri päissään mun kavereiden kanssa juhlimassa kaverini 26-vuotis päivää. Itse istun kaverillani ja ootan ukon soittoa, josko lähdettäis kotiin tai, että tulisivat tänne jo.
Siis..
Ihanaa tämä imetys.. Lapseni ja imetyksen onnistumisen takia siis näin.
Noh kuninkaani ei halua ihan heti uudelleen ryyppäämään ja laulamaan karaokea. :whistle:

Borkku
miks ihmeessä sä syyllistät muita ku olisit voinu varmaan jäädä kotiin olemaan ja nauttimaan olostas tai vaikka sanoa myös miehelles et sä et haluu hänenenkään menevän mihinkään

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
miks ihmeessä sä syyllistät muita ku olisit voinu varmaan jäädä kotiin olemaan ja nauttimaan olostas tai vaikka sanoa myös miehelles et sä et haluu hänenenkään menevän mihinkään
En mä syyllistä ketään. Eikä mulla mitään hinkua kotiin ole. Ja todellakin halusin miehen menevän pitämään hauskaa, vaikken itse pääsekään.

pallero
molemmat lapset olivat niin tissitakiaisia, ettei pullo kelvannut. Ensimmäisen lapsen kanssa tunsin suurta tuskaa, etten päässyt muka mihinkään, mutta kakkosen kanssa en enää edes haikaillut minnekään, koska tiesin, että imetysaika on loppujen lopuksi aika lyhyt. Puoli vuotta ja sitten jo syö kiinteitä ja voi hörppiä pakastemaitoa/tuttelia nokkiksesta.

narsku
meillä huoli sekä pulloa, että rintaa.
Välillä kun tartti mennä johonkin, niin tyttö sai maitonsa pullosta.
Eikä koskaan ollut vähäisiäkään ongelmia ja hylkimisiä :)

Täällä kökin sen takia, kun en uskalla ottaa riskiä; hylkiikö rintaa kun saa pullosta. Ja jo nyt kun menen esim; kauppaan on pumppu mukana, niin baarissakin pitäisi välillä käydä lypsämässä.. Maidon tuotanto on.. hmm.. ainakin riittävää.

Yhteistyössä