Mun mies on ihana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samperi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

samperi

Aktiivinen jäsen
21.01.2006
32 905
6
38
Lähti työpaikan bileisiin
Puoltoista tuntia meni, ja jo tuli viesti

Äsken sitten soitti ja puhelu loppu "pus-pus vaimo"

Hitsi että miä oon aarteen napannu :heart:

Pakko oli päästä hehkuttaa :D

munkin mies on ihana. joka päivä tulee jotain ihanaa viestiä töistä. ja äsken lähti akee leffa hyvää,tautti takapuolelle ja kehui ahkeraksi ja kauniiksi. illalla sanoo aina hyvää yötä maailman paras vaimo. ja yhdessä ollaan oltu 11.v.
mä oon niin in lööv.

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Ei täällä saa tommosta skeidaa suoltaa! Täällä on sallittua sanoa vain ja ainoastaan "kyl mulla on paska mies, paskin ikinä" :p

Mä yritän tsempata muita, et hyviä miehiä on olemassa :laugh:

Vaihdetaan heti!

Vaihdossa tulee yksilö, joka ei mitenkään pystynyt viikon työmatkani aikana pesemään yhtäkään vaatekappaletta. Siis laittamaan pesukoneeseen ja ohjelmaa päälle. Pyykit olisi tietty pitänyt pesun jälkeen ripustaa kuivumaan ja kuivuttuaan vielä kaappiinkin. Että oishan siinä urakkaa ollut. Sen verran olin auttanut, että lajittelin pyykit omiin koreihinsa, siis samaan koneeseen menevät. Huomenna olisi menoa mutta eipä ole mulla yhtäkään kelvollista vaatekappaletta puhtaana. Että ilmeisesti kyse onkin siitä, että miehelläni on täysin kelvoton vaimo, matkustelee työkseen...

Alkuperäinen kirjoittaja erittäin kyrsiintynyt:
Ei täällä saa tommosta skeidaa suoltaa! Täällä on sallittua sanoa vain ja ainoastaan "kyl mulla on paska mies, paskin ikinä" :p

Mä yritän tsempata muita, et hyviä miehiä on olemassa :laugh:

Vaihdetaan heti!

Vaihdossa tulee yksilö, joka ei mitenkään pystynyt viikon työmatkani aikana pesemään yhtäkään vaatekappaletta. Siis laittamaan pesukoneeseen ja ohjelmaa päälle. Pyykit olisi tietty pitänyt pesun jälkeen ripustaa kuivumaan ja kuivuttuaan vielä kaappiinkin. Että oishan siinä urakkaa ollut. Sen verran olin auttanut, että lajittelin pyykit omiin koreihinsa, siis samaan koneeseen menevät. Huomenna olisi menoa mutta eipä ole mulla yhtäkään kelvollista vaatekappaletta puhtaana. Että ilmeisesti kyse onkin siitä, että miehelläni on täysin kelvoton vaimo, matkustelee työkseen...
Auts
:/

Ihana mies sulla. =)

Minulta menisi samantien kahvit väärään kurkkuun, jos mies lähettäisi puhelimen kautta jotain muuta kuin asiallista asiaa. :p Enpä osaa edes mitenkään kaivata. Jonkin kamerakuvan hassusta tilanteesta saatan vielä kuvitella puhelimen kautta saavani, juuri muuta en.

Niin kyllähän sitä on hyvä pusuja lähettää...kun bileet odottaa..vaimo kiltisti kotona odottaa..ettei vaan ukollas olisi pahoja mielessä? Joku vosu siellä odottaa...

mä sanoin kerran mun ukolle näin:
"kaikki miehet on paskoj. ja kaikista paskoista sä oot se paskin". :ashamed:

no joo...kivaa kyllä kuulla että niitä hyviäkin miehiä on olemassa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja mieti tarkkaan:
Niin kyllähän sitä on hyvä pusuja lähettää...kun bileet odottaa..vaimo kiltisti kotona odottaa..ettei vaan ukollas olisi pahoja mielessä? Joku vosu siellä odottaa...

:laugh:
Joo, edelleenkin mulla on ihana ja myöskin luotettava mies :heart:

Mitenkäs sinä sen tiedät, mitenkä kiltti se on muillekkin? Hyvä sydäminen ja ihana? Jos sen mielestä naiset on NIIIIN ihania :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja parisuhde terapiaa:

Mitenkäs sinä sen tiedät, mitenkä kiltti se on muillekkin? Hyvä sydäminen ja ihana? Jos sen mielestä naiset on NIIIIN ihania :heart:

Joo, naiset on sen mielestä ihania :D

Yhteistyössä