Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Ei täällä saa tommosta skeidaa suoltaa! Täällä on sallittua sanoa vain ja ainoastaan "kyl mulla on paska mies, paskin ikinä"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Ei täällä saa tommosta skeidaa suoltaa! Täällä on sallittua sanoa vain ja ainoastaan "kyl mulla on paska mies, paskin ikinä"![]()
Mä yritän tsempata muita, et hyviä miehiä on olemassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se on jo kännissä siis
AutsAlkuperäinen kirjoittaja erittäin kyrsiintynyt:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Ei täällä saa tommosta skeidaa suoltaa! Täällä on sallittua sanoa vain ja ainoastaan "kyl mulla on paska mies, paskin ikinä"![]()
Mä yritän tsempata muita, et hyviä miehiä on olemassa![]()
Vaihdetaan heti!
Vaihdossa tulee yksilö, joka ei mitenkään pystynyt viikon työmatkani aikana pesemään yhtäkään vaatekappaletta. Siis laittamaan pesukoneeseen ja ohjelmaa päälle. Pyykit olisi tietty pitänyt pesun jälkeen ripustaa kuivumaan ja kuivuttuaan vielä kaappiinkin. Että oishan siinä urakkaa ollut. Sen verran olin auttanut, että lajittelin pyykit omiin koreihinsa, siis samaan koneeseen menevät. Huomenna olisi menoa mutta eipä ole mulla yhtäkään kelvollista vaatekappaletta puhtaana. Että ilmeisesti kyse onkin siitä, että miehelläni on täysin kelvoton vaimo, matkustelee työkseen...
Alkuperäinen kirjoittaja no:Se esittää...
Usko pois, sillä on toinen nainen ja se on sen luona!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:Kauhee jeesustelija, toisessa ketjussa vetää viinaa kaksin käsin, ettäs kehtaa :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja mieti tarkkaan:Niin kyllähän sitä on hyvä pusuja lähettää...kun bileet odottaa..vaimo kiltisti kotona odottaa..ettei vaan ukollas olisi pahoja mielessä? Joku vosu siellä odottaa...
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Ei täällä saa tommosta skeidaa suoltaa! Täällä on sallittua sanoa vain ja ainoastaan "kyl mulla on paska mies, paskin ikinä"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mieti tarkkaan:Niin kyllähän sitä on hyvä pusuja lähettää...kun bileet odottaa..vaimo kiltisti kotona odottaa..ettei vaan ukollas olisi pahoja mielessä? Joku vosu siellä odottaa...
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mieti tarkkaan:Niin kyllähän sitä on hyvä pusuja lähettää...kun bileet odottaa..vaimo kiltisti kotona odottaa..ettei vaan ukollas olisi pahoja mielessä? Joku vosu siellä odottaa...
![]()
Joo, edelleenkin mulla on ihana ja myöskin luotettava mies :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja parisuhde terapiaa:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mieti tarkkaan:Niin kyllähän sitä on hyvä pusuja lähettää...kun bileet odottaa..vaimo kiltisti kotona odottaa..ettei vaan ukollas olisi pahoja mielessä? Joku vosu siellä odottaa...
![]()
Joo, edelleenkin mulla on ihana ja myöskin luotettava mies :heart:
Mitenkäs sinä sen tiedät, mitenkä kiltti se on muillekkin? Hyvä sydäminen ja ihana? Jos sen mielestä naiset on NIIIIN ihania :heart: