R
Rukoilijasirkka
Vieras
Se oli ostanut mulle mansikoita ja kuorruttanut niitä valkosulkaalla. Ja ihan yllättäen. :heart: Se oli aika ihana yllätys =) Mun mies on ihana.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:kiirettä pitäny sen jälkeenkun nyt vasta pääsit kertomaan meille
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Se oli ostanut mulle mansikoita ja kuorruttanut niitä valkosulkaalla. Ja ihan yllättäen. :heart: Se oli aika ihana yllätys =) Mun mies on ihana.
tulikos vielä paljon epämäärästä mönjää ja ötököitä sieltä keittiön seinistä?vieläkin puistattaa pelkkä ajatus.. :x :xAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No ei, mutta oli se eilenkin ihana, kun osti meille mansikanmakuista kuohuviiniä. Nyt se laittaa paikoilleen keittiön kaapin ovia.
Laita kuvia keittiöstä kun on valmis! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No ei, mutta oli se eilenkin ihana, kun osti meille mansikanmakuista kuohuviiniä. Nyt se laittaa paikoilleen keittiön kaapin ovia.
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:tulikos vielä paljon epämäärästä mönjää ja ötököitä sieltä keittiön seinistä?vieläkin puistattaa pelkkä ajatus.. :x :xAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No ei, mutta oli se eilenkin ihana, kun osti meille mansikanmakuista kuohuviiniä. Nyt se laittaa paikoilleen keittiön kaapin ovia.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Laita kuvia keittiöstä kun on valmis! :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ne on mun lempi "ruokaa"
Eilen illalla se tarjosi mulle tomaatti-juusto-uuni-leipiä, joista niistäkin tykkään ja jotka sopivat kuohuviinin kanssa yllättävän hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ne on mun lempi "ruokaa"
Eilen illalla se tarjosi mulle tomaatti-juusto-uuni-leipiä, joista niistäkin tykkään ja jotka sopivat kuohuviinin kanssa yllättävän hyvin.
juotteks te uskikset viinaa :O
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Varmaan olivat hyviä![]()
Munkin mies on ihana ihan joka päivä, vaikka vähän eri tavoilla kuin mansikoita tuoden ja kuorruttaen :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ne on mun lempi "ruokaa"
juotteks te uskikset viinaa :O