mun mies nyt vaan on aivan onneton eikä sille mitään voi xD <3<3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
rakas teki iltapalaa.. tuli olkkariin tarjottimen kanssa, jossa oli teemukit ja voileivät :heart:

mulle leipä missä paljon kurkkua ja tomaattia ja siivu lauantaimakkaraa, itselleen leipä jossa paljon voita ( :x ), paljon sellasta rustokinkkua joka narskuu hampaissa ( :x ) ja paljon juustoa.

siinä sitten kävin vessassa, niin mies oli syönyt ne mun leivät :xmas:
(eikä ees tykkää tomaatista ku pieninä määrinä...)

aidosti, miten voi olla noin.... hmm... uskomaton??!! :D:D:D

se meni iteki ihan lukkoon et ei helvetti, hän söi just sun leivät :xmas:

juu ei kaadu maailma tähän ja ihana oli ajatus, mutta pisti kyllä hymyilyttään et kukaan muu kun mun mies ei voi onnistua tossa B)

(niin muoks.ne sen leivät nökötti nätisti lautasella :xmas: )

Miehet! Tuli mieleen tuosta, kerran tein lapselle kovalla vaivalla tahden muotoisia leipia evaaksi seuraavaksi paivaksi. Menin sitten nukkumaan. Mies oli myohaan toista tullessaan sitten hutassut kaikki tahti-leivat kitaansa... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Ronya Royce:
Miehet! Tuli mieleen tuosta, kerran tein lapselle kovalla vaivalla tahden muotoisia leipia evaaksi seuraavaksi paivaksi. Menin sitten nukkumaan. Mies oli myohaan toista tullessaan sitten hutassut kaikki tahti-leivat kitaansa... :headwall:

"ole hyvä kulta, ihan sinua varten pikku kätösilläni tein tähden muotoisia voikkareita, toivottavasti maistui =)"
:D :D

Yhteistyössä