Mun mies kävi siell lääkärissä äsken.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Sai viikon saikkua, jonka jälkeen menee tapaamaan niiden työpaikan oma lääkäriä, joka siis tuntee firman ja päälliköt ja toimintatavat: tämän päivän lääkäri oli joku eri, ja sanoi että kuulostaa pahalta tollanen toiminta ja ett on täysin ymmärrettävää että iskee puutuminen ja väsyminen kun tilanne on mikä on. Oli sitä mieltä, että oma lääkäri sitt päättää onko tarvetta psykologille (joka ois ehkä ihan hyvä, miehenkin takia ja sitt tietysti siksi, että jos siellä työpaikallakin kävisi jututtamassa niitä henkilöitä kenen taholta tätä kiusaamista tapahtuu ).
Käy nyt vielä labrassa, verenpaineet huiteli kahtasataa...

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
verenpaineet huiteli kahtasataa...

HUI! Mun sukulaismiehellä myös oli verenpaineet totaluokkaa ja sai sitten aivoverenvuodon. Nyt kulkee pyörätuolissa ja ei ole sama ihminen enää kuin ennen vuotoa. Hyvä että osaa puhua saatikka ymmärtää kaikkia asioita.
Kannattaa TODELLA hankkia apua jo tuon verenpaineen vuoksikin!

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
verenpaineet huiteli kahtasataa...

HUI! Mun sukulaismiehellä myös oli verenpaineet totaluokkaa ja sai sitten aivoverenvuodon. Nyt kulkee pyörätuolissa ja ei ole sama ihminen enää kuin ennen vuotoa. Hyvä että osaa puhua saatikka ymmärtää kaikkia asioita.
Kannattaa TODELLA hankkia apua jo tuon verenpaineen vuoksikin!

Joo näin on. Sai kehotuksen välttää ajamista, on ne aiemminkin olleet vähän korkeahkot, mutta ei nyt ihan tolleen..

Yhteistyössä