Mun mies käyttää nykyään muovihanskoja, kun pesee lapsen kakkapyllyn...

  • Viestiketjun aloittaja sanna
  • Ensimmäinen viesti
sanna
kakan haju kuulemma jää sormiin. Lapsi on 2 v. Kuulemma hoidossakin käyttävät, mutta sanoin että se on eri juttu, kun pesevät monien pyllyjä ja kästtelevät ruokia. Toki saa mun puolesta käyttää, mutta hiukan ihmettelen.
 
No mikäs siinä jos sillä tavalla sen vaipan mielellään vaihtaa. Mun mies ei kotona ollessaan vaihda kakkoja, johtuen siitä että hällä vaan tekee niin pahaa :D Mun poissollessa hoitaa kyllä homman, pakkohan sen on.
 
hih
Meillä on miehen ollut pakko viime aikoina vaihtaa vanhemmalta lapselta kakat, kun ite oon raskaana ja yökkään pahasti ja pitkään niistä hajuista aina! x)
Mut hyväntuoksuinen käsisaippuakin auttaa johonkin asti niinä kertoina, kun kerta kaikkiaan yksin olen kotona ja toinen päättää lastin tuupata. :D
 
ymmärrän
No niin minäkin käytän, koska se haju tosiaan jää käsiin ja toisekseen, mulla on rakennekynnet ja sinne alle jää aika helposti kaikki töhnä, enkä halua kakkaa kynsien alle. Meillä taas mies pesee sit paljain käsin. Eli en pidä outona, mä en vain ole ikinä pitänyt siitä ajatuksesta koskea kakkaan paljain käsin.
 
Toimiva konsti
Ite käytän kans, tosin yks riittää. Yhdellä kädellä pesen. Ja tuskin lapsi siitä kärsii. Käyttäähän hammaslääkäritkin samoja. Ei tarvi sit olla aina kakan hajusilla käsillä.
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja dinsku:
turhaa roskaamista kotioloissa. Lapsen voi laittaa pytylle istumaan ja suihkuttaa bideellä.
Juuri näin mä teen myös hoitolapsille. Eikä ole kukaan koskaan valittanut, että olisi kakkaa jäänyt mihinkään koloon.
 
Vai jää kakan haju käsiin. En ole kyllä koskaan huomannut, vaikka monta kertaa päivässä lapsen takapuolen pesenkin. Käsidesiä käytän myös, saippuan lisäksi, eikä koskaan ole hajua jäänyt. On nyt kyllä vähän turhaa hössötystä tuo hanskojen pitäminen, oma lapsi sentään, eikä mikään vieras vanhus ja sen sonnat.
 
tytyx
Alkuperäinen kirjoittaja Lampaan vaatteissa:
Vai jää kakan haju käsiin. En ole kyllä koskaan huomannut, vaikka monta kertaa päivässä lapsen takapuolen pesenkin. Käsidesiä käytän myös, saippuan lisäksi, eikä koskaan ole hajua jäänyt. On nyt kyllä vähän turhaa hössötystä tuo hanskojen pitäminen, oma lapsi sentään, eikä mikään vieras vanhus ja sen sonnat.

meikä se ei pysty käyttään edes käsidesiä ku kirvelee niin turkanasti, siksi hanska handussa :)

en edes sairaalassa kykene siihen, kun on pikkuhaavoja kädet täynnä
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytyx:
Alkuperäinen kirjoittaja Lampaan vaatteissa:
Vai jää kakan haju käsiin. En ole kyllä koskaan huomannut, vaikka monta kertaa päivässä lapsen takapuolen pesenkin. Käsidesiä käytän myös, saippuan lisäksi, eikä koskaan ole hajua jäänyt. On nyt kyllä vähän turhaa hössötystä tuo hanskojen pitäminen, oma lapsi sentään, eikä mikään vieras vanhus ja sen sonnat.

meikä se ei pysty käyttään edes käsidesiä ku kirvelee niin turkanasti, siksi hanska handussa :)

en edes sairaalassa kykene siihen, kun on pikkuhaavoja kädet täynnä
En mäkään käytä käsidesiä kun ei kädet kestä ja kirvelee niin kamalasti. Apteekista ostin antiseptista käsigeeliä eikä se kirvele paljon yhtään.
 

Yhteistyössä