mun mielipide

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ärsyyntynyt

Vieras
Nyt lausun sellasen mielipiteen ilmoille jota en ole ennen kehdannut sanoa. Suurin osa koulukiusaajista tulee monilapsista perheistä, mä en ole koskaan tavannut koulukiiusaajaa joka oli 1-3 lapsen perheesä vaan kaikki mitä olen tavannut ovat juurikin isoista perheistä. Eikö vanhemmilla riitä aikaa lapsilleen kun niitä pitää joka vuosi lisää synnyttää...meinaa hepulit palaa muutamaan lapseen jotka ovat hekin 7 lapsisesta perheestä. Kummityttöä kiusaavat ihan kauheasti ja ovat äärettömän ilkeitä, uhkailevat lyövänsä, vievät leluja, ja jos kertoo äidille/isälle tappaavat yms..Myös omaa lastani kiusannut poika yllätten isosta perheestä, lyö, haukkuu ja on todella ilkeä.

Ei ehkä kattava mutta kyllä mun mielestä munkin kouluaikana nää isonperheen helmet olivat niitä kaikkein ilkeimpiä...varmasti kiusaajia on monenlaisista oloista mutta tää on hypännyt mun silmille ihan räikeesti omasta kokemuksesta ja läheisten lasten kokemuksista

Mun luokan kiusaajat oli kyllä 2-3 lapsisista perheistä. Suurin osa rikkaista. Suurimmasta perheestä oleva (tosi monta sisarusta) taas oli sellanen kaikkien kaveri.

Yhteistyössä